Citu nozaru ražotāju

Maiznīca "Liepkalni" zīmola stiprināšanai ieguldījusi Ls 10 000

Daiga Kļanska, Leta-Nozare
10.11.2009

"Zīmolā vēlamies uzsvērt to, ka maiznīcai "Liepkalni" ir svarīgas dzimtas saknes un tradīciju pārmantojamība, sīkstums, izturība un unikālā aura, kas apvija šo saimniecību, kas būtībā ir paraugs un aicinājums visai latviešu tautai pašlaik - nenolaist rokas, bet iet uz priekšu," stāsta Dagnis Čākurs.


Maiznīca "Liepkalni" zīmola stiprināšanai ieguldījusi Ls 10 000

Šogad maiznīca "Liepkalni" īsteno dažādus maiznīcas zīmola stiprināšanas pasākumus, kuros ieguldīti aptuveni 10 000 latu, biznesa informācijas portālu "Nozare.lv" informēja maiznīcas "Liepkalni" mārketinga vadītāja Ieva Zariņa.


Pasākumi tiek plānoti un realizēti, uzsverot "Liepkalnu" pamatvērtības - maizes cepšanas tradīcijas un tuvināšanos pircējam. Maiznīca "Liepkalni" mainījusi logo dizaina koncepciju, kā arī veikusi dažādus maiznīcas identitātes veidošanas un apzināšanās pasākumus.


"Esošais "Liepkalnu" logo padarīts dzīvāks, telpiskāks un pircējam vieglāk uztverams. Krāsu izvēlē priekšroka tika dota brūni dzeltenam krāsu salikumam. Jaunā logo mērķis ir veidot spēcīgākas sajūtas ar gatavo produktu - kraukšķīgu maizes garoziņu un siltumu," stāsta Zariņa.


Zīmola koncepcijas pamatā ir "Liepkalnu" stāsts, kurš sākās 1928. gadā Mendziņu dzimtas mājās "Liepkalni" ar maizes cepšanas rituāliem un unikālo ģimenes auru.


"Līdz 20. gadsimta 70. gadiem Mendziņu dzimta veiksmīgi saimniekoja tīrumos un mājās uz galda smaržoja pašu ceptā maize. Padomju laiks nenosargāja ne pašu saimnieku Jāni Mendziņu, ne mājas. Taču 90. gadu sākumā Jāņa mazdēls Dagnis Čākurs ar brāli saimniecību atguva, iekopa un 1993. gadā pēc pirmās ievāktās rudzu un miežu ražas atsāka cept maizi," sacīja Zariņa.


Receptes Čākurs aizguvis no vecāsmātes pierakstiem. "Liepkalnu" maize joprojām tiek cepta tikai no Latvijā audzētiem rudziem un pēc latviskām tradīcijām jau četrās ceptuvēs - Rūjienā, Valmierā, Talsos un Klintaines pagasta "Liepsalās", stāsta Zariņa.


"Zīmolā vēlamies uzsvērt to, ka maiznīcai "Liepkalni" ir svarīgas dzimtas saknes un tradīciju pārmantojamība, sīkstums, izturība un unikālā aura, kas apvija šo saimniecību, kas būtībā ir paraugs un aicinājums visai latviešu tautai pašlaik - nenolaist rokas, bet iet uz priekšu," stāsta Čākurs.


Jaunais zīmols tiks ieviests pakāpeniski. Pašlaik tas redzams uz cepumu un citu saldumu iepakojumiem. Plānots, ka pusgada laikā zīmols parādīsies arī uz visiem maizes iepakojumiem. Tāpat izstrādes procesā atrodas maiznīcas "Liepkalni" jaunā mājaslapa, kuras mērķis ir nodrošināt tiešāku un aktīvāku komunikāciju ar pircēju.


Šoruden maiznīcai izdevies samazināt maizes mazumtirdzniecības cenu par 5% līdz 10%.


"Cenu samazinājums ir atkarīgs no izmaksām, kas ir katram maizes veidam. Kviešu maizes atsevišķiem veidiem cenas samazinājums ir lielāks, rudzu maizei - mazāks, jo tajā tiek ieguldīts vairāk roku darba. Turklāt ļoti aktīvi organizējam cenu akcijas, kuru laikā būtiski palielinās maizes pārdošanas apjoms. Patlaban cena ir visjūtīgākais instruments maizes tirgū," sacīja Zariņa.


Maiznīcas "Liepkalni" apgrozījums, salīdzinot ar 2009. gada otro ceturksni, šogad samazinājies par 7%.



Vēl sk. rakstu: http://www.agropols.lv/?menu=55&newsid=91664

Leta-Nozare

x

Paroles atgadināšana