Citas ziņas sadaļā
Zemes neapsaimniekošana nekādi neatbilst latviešu nācijas dzīvesziņai. Atspulgs uz reakciju par zemes kadastrālās vērtības palielināšanu
Pakļausies milžu diktātam
Zemkopības ministrija turpinās veiksmīgo sadarbību ar zinātnes institūcijām
Zemkopības ministrijas nozares 2016. gadā
Biedrība "Latvijas Jauno zemnieku klubs" ar LLKC atbalstu rīkoja konferenci "Jaunais lauksaimnieks Latvijā"
Mežu nozares stiprināšanā galvenais - sadarbība
Paraksta vienošanos par Nacionālo bruņoto spēku sadarbību ar Latvijas pārtikas ražotājiem
Valdība uzklausa informatīvo ziņojumu par ziedošanai paredzētā LVM finansējuma sadalījumu
Latvija vienīgā no Baltijas valstīm jaunajā "Climate Change Performance Index" novērtēta ar atzīmi - labi
Programmu "Skolas piens" un "Augļi skolai" līdzšinējās darbības rezultāti
Politikas jaunumiLAD jauna klientu apkalpošanas kārtībaIlze Vabole, AgroPols
07.05.2010 Kopš šā gada maija Lauku atbalsta dienestā (LAD) pakāpeniski tiek ieviesta jauna klientu apkalpošanas kārtība, Agropolu informēja LAD. Jaunā kārtība nodrošina to, ka visa informācija klientiem un ikvienam interesentam būs pieejama vienuviet. Rūpējoties par LAD esošo un topošo klientu ērtībām, Klientu apkalpošanas daļa no 21. maija tiks izvietota Rīgā, Republikas laukumā 2, 3. stāvā. Šobrīd Klientu apkalpošanas daļa atrodas Republikas laukumā 2, 12. stāvā, 1206. kabinetā. Darbu turpina arī karstais tālrunis, kas uz interesentu jautājumiem atbild darba dienās no plkst. 8.30 līdz 17.00. Uz klientiem orientēta domāšana turpmāk būs mūsu prioritāte, tā LAD desmitgadei veltītajā konferencē solīja LAD direktore Anna Vītola- Helviga. Viņa uzsver, ka Klientu apkalpošanas daļa ir veidota atbilstoši klientu augošajām prasībām pēc kvalitatīva un operatīva pakalpojuma ar mērķi attīstīt un pilnveidot klientiem ērtāku saziņu ar LAD. Klientu apkalpošanas daļa vēlas pozicionēt sevi kā partneri informācijas un pakalpojumu sniegšanas nodrošināšanas procesā, informējot un konsultējot par LAD kompetencē esošiem atbalsta saņemšanas nosacījumiem, izmantojot dažādus komunikāciju kanālus (klātienē, telefoniski, pa pastu vai izmantojot jaunizveidoto mājas lapu www.lad.gov.lv). Tāpat jāuzsver, ka līdzšinējās prakses vietā, kad klients pats meklēja adresāta atrašanās vietu kādā no LAD struktūrvienībām, turpmāk iesniegumu pieņemšanu, reģistrēšanu un sadali pa atbildīgajiem speciālistiem, kā arī jaunu LAD klientu reģistrāciju nodrošinās jaunizveidotā daļa. |