Citas ziņas sadaļā
"Rīgas Dzirnavnieks" auzu audzēšanas programmā šogad piedalīsies 30 zemnieku saimniecības
Iecienītajam konditorejas zīmolam "Staburadze" jauna vizuālā identitāte
"Laima" piedalās lielākajā Krievijas pārtikas un dzērienu izstādē
"Maxima Latvija" par 50% samazina gurķu importu, dodot priekšroku vietējai produkcijai
Aldaru ieguldījums novērtēts
Eksotiskie augļi mūsu veikalos
BIOR pētījumi par Latvijas iedzīvotāju pārtikas patēriņu
"Latvijas balzama" alkoholisko dzērienu ražošanai iepirkto dabīgo izejvielu daudzums divu gadu laikā audzis par 30%
"Orkla Confectionery&Snacks Latvija" veiks daudzmiljonu eiro investīcijas jaunas ražotnes būvniecībā
Krievijas tirgus, šprotes, zemas algas - trīs nepatiesi mīti par eksportu
Latvijas tirgosLatvijas eksporta veicināšanai ievieš jaunu preču zīmi - "Quality Product of Latvia"Raivis Spalvēns, Leta-Nozare
18.02.2010 Jaunā preču zīme "Quality Product of Latvia" radīta ar mērķi atbalstīt Latvijas vietējo uzņēmumus ražotājus, kas savu produkciju eksportē uz ārvalstīm, kā arī veidot Latvijas un kvalitatīvas produkcijas vienoto tēlu ārvalstu patērētāju apziņā, biznesa portālu "Nozare.lv" informē "Latvijas Eksportpadomes" projektu direktors Jānis Āboliņš. Āboliņš stāsta, ka jaunais zīmols informēs par Latviju, vienlaikus liekot to asociēt ar kvalitāti un augstas klases produktiem. Jau šobrīd preču zīmes saņemšanai pieteikušies vairāki uzņēmumi un ir uzsākts darbs pie produktu kvalitātes izvērtēšanas. Uz preču zīmes "Quality Product of Latvia" saņemšanu var pretendēt jebkurš uzņēmums, kas eksportē un kura konkrētā prece vai pakalpojums atbilst preču zīmes kvalitātes kritērijiem. Kritērijus atbilstoši katra individuāla produkta specializācijai izstrādās nozares eksperti, akcentējot preces vai pakalpojuma kvalitātes un nosakot ierobežojumus atbilstoši Latvijas ražošanas standartiem. "Latvijas Eksportpadome" ir organizācija, kas veidota ar mērķi sniegt uzņēmumiem atbalstu Latvijā ražotu preču eksportēšanai, nodrošinot konsultācijas uzņēmumiem eksporta uzsākšanai, veicinot palīdzību valstiskā līmenī un garantējot uzņēmumiem nepieciešamo informāciju un savstarpējas sadarbības iespējas ārzemju tirgus izpētē, kā arī veidojot Latvijas ražotāju tēlu ārvalstīs. |