Citas ziņas sadaļā
"Rīgas Dzirnavnieks" auzu audzēšanas programmā šogad piedalīsies 30 zemnieku saimniecības
Iecienītajam konditorejas zīmolam "Staburadze" jauna vizuālā identitāte
"Laima" piedalās lielākajā Krievijas pārtikas un dzērienu izstādē
"Maxima Latvija" par 50% samazina gurķu importu, dodot priekšroku vietējai produkcijai
Aldaru ieguldījums novērtēts
Eksotiskie augļi mūsu veikalos
BIOR pētījumi par Latvijas iedzīvotāju pārtikas patēriņu
"Latvijas balzama" alkoholisko dzērienu ražošanai iepirkto dabīgo izejvielu daudzums divu gadu laikā audzis par 30%
"Orkla Confectionery&Snacks Latvija" veiks daudzmiljonu eiro investīcijas jaunas ražotnes būvniecībā
Krievijas tirgus, šprotes, zemas algas - trīs nepatiesi mīti par eksportu
Latvijas tirgosLPUF uzsver- Latvijā ražotus produktus cenšas izvēlēties 82% Latvijas iedzīvotājuNoris Krūzītis, Latvijas Pārtikas uzņēmumu federācija (LPUF)
23.02.2010 Lai noskaidrotu Latvijā ražotu pārtikas produktu pieejamība un pamanāmību Latvijas pārtikas veikalos, Latvijas pārtikas uzņēmumu federācija ( LPUF) ir veikusi patērētāju aptauju par situāciju kāda ir sākoties jaunajam, 2010.gadam. Pētījuma veicējs: sabiedriskās domas pētījumu centrs SKDS Apkopotie dati liecina, ka absolūti lielākā daļa jeb 82% Latvijas iedzīvotāju pievērš uzmanību preču ražotājvalstij, tai skaitā 47% to dara vienmēr vai bieži, tikai 14% respondentu atzinuši, ka viņi neskatās vai produkts ražots Latvijā vai citur. Pārtikas preču izcelsmes valstij kopumā biežāk seko līdzi sievietes, gados vecāki iedzīvotāji, respondenti ar augstāku izglītības un ienākumu līmeni, valsts sektorā nodarbinātie, kā arī Rīgā dzīvojošie. Gandrīz visi tirdzniecības tīkli - viens vairāk cits mazāk, aizvadītajā gadā tomēr ir pievērsuši uzmanību Latvijā ražotajiem produktiem, veicinot to pieejamību un pamanību savu veikalu plauktos. Pircēji visaugstāk Latvijā ražotu produktu pieejamību vērtē Elvi tīklā un Rimi ar jaunizstrādāto zīmi "Ražots Latvijā ar lepnumu", kā arī TOP tīklā. Vairāk Latvijas produktu pircēji vēlētos redzēt Latvijā populārākajā iepirkšanās vietā Maxima, bet ir pamanīta un atzinīgi novērtēta Maxima akcija "Latvijas produkts JĀperk! "Ir izskanējis, ka mūsu valdības reliģija šobrīd ir eksports, tas, protams, ir apsveicami, bet mums vēl ļoti, ļoti daudz jādara vietējā tirgus aizsardzībā un Latvijas vietējo ražotāju preču popularizēšanā" - atzīst LPUF izpilddirektors Noris Krūzītis. |