Citas ziņas sadaļā
"Rīgas Dzirnavnieks" auzu audzēšanas programmā šogad piedalīsies 30 zemnieku saimniecības
Iecienītajam konditorejas zīmolam "Staburadze" jauna vizuālā identitāte
"Laima" piedalās lielākajā Krievijas pārtikas un dzērienu izstādē
"Maxima Latvija" par 50% samazina gurķu importu, dodot priekšroku vietējai produkcijai
Aldaru ieguldījums novērtēts
Eksotiskie augļi mūsu veikalos
BIOR pētījumi par Latvijas iedzīvotāju pārtikas patēriņu
"Latvijas balzama" alkoholisko dzērienu ražošanai iepirkto dabīgo izejvielu daudzums divu gadu laikā audzis par 30%
"Orkla Confectionery&Snacks Latvija" veiks daudzmiljonu eiro investīcijas jaunas ražotnes būvniecībā
Krievijas tirgus, šprotes, zemas algas - trīs nepatiesi mīti par eksportu
Latvijas tirgosIepērkoties esiet modri!Diena
30.04.2010 Laikraksts "Diena" brīdina, ka ražotāji pircēju pievilināšanai veikalos izmanto jaunu triku lai iekārdinātu ar šķietami zemāku cenu, ierastos piena produktus piedāvā mazākos tilpumos. Ne tikai foto redzamais piens un kefīrs, bet arī Saules piens un vēl citi tagad tiek fasēti it kā ierastajās litra pakās, taču tikai 0,9 l tilpumā. Arī jogurtiem 400 g kārbas vizuāli neatšķiras no 380 g. |