Latvijas tirgos

Valmieras piena jogurtu pārdošanas apjoms pērn pieaudzis par 31% attiecībā pret 2009. gadu

Aina Odziņa, AgroPols
26.01.2011

AS Valmieras piens provizoriskais apgrozījums 2010. gadā sasniedza 29,6 milj. Ls, kas ir par 9% vairāk nekā 2009. gadā, stāsta uzņēmuma sabiedrisko attiecību vadītāja Lija Ozoliņa.

Lielākais pārdošanas apjoma kāpums vērojams jogurtu segmentam, kas pieaudzis par 31% attiecībā pret 2009. gadu.

Valmieras piena jogurta tirgus pieaugums 2010. gadā ir trīs reizes lielāks, salīdzinājumā ar kopējo pieaugumu Latvijā. Viens no 2011. gada svarīgākajiem mērķiem ir noturēt izaugsmi jogurtu segmentā, kurā šobrīd uzņēmums ir ceturtais lielākais spēlētājs, aizņemot 7% tirgus daļu.

Pārdošanas apjomu pieaugumu nodrošināja vairāku jaunu produktu līniju ieviešana, tostarp prebiotisks jogurta dzēriens BI’OK, mājas siers, Super līnija (piens, jogurts), Salātu kefīrs, Pikantais kefīrs un ekonomiskā segmenta produktu līnija Labs & Lēts. Kopumā 2010. gadā uzņēmums veicis investīcijas vairāk nekā pusmiljona latu apmērā, kas novirzītas jaunas iekārtas iegādē, lai sāktu mājas siera ražošanu. Pārējie līdzekļi ieguldīti iekārtu atjaunošanā un modernizācijā, lai veicinātu produktu attīstību.

“Arī 2011. gadā plānojam investīcijas jaunu ražošanas iekārtu iegādē. Galvenā uzmanība tiks vērsta uz produktiem ar augstāku pievienoto vērtību, tostarp lielā mērā uz jogurtu kategoriju. Starp svarīgākajiem šīgada mērķiem ir noturēt izaugsmi jogurtu kategorijā. Viens no lielākajiem akcentiem tiks likts uz prebiotisko jogurta dzērienu BI’OK, kas savā kategorijā tirgū ir unikāls produkts, faktiski ārpus konkurences,” stāsta Rolands Gulbis, Valmieras piens, AS valdes priekšsēdētājs.

Valmieras piens, AS eksporta apjoms 2010. gadā bija tuvu 35%, šogad to iecerēts palielināt par 25%, attīstīt eksportu uz Krieviju un NVS valstīm, svaigo produktu eksportu uz tuvējām Baltijas valstīm un Krieviju, kā arī turpināt darbu pie Skandināvijas tirgus apgūšanas.

Piena iepirkuma jomā Valmieras piens, AS plāno nostiprināt un attīstīt ilgtermiņa sadarbību ar piena ražotājiem un palielināt piena iepirkuma apjomus. “Plānojam panākt 17% pieaugumu, salīdzinājumā ar 2010. gadu, sasniedzot 34,7 miljonu latu apgrozījumu,” uzsver Rolands Gulbis.

AgroPols

x

Paroles atgadināšana