Citas ziņas sadaļā
"Rīgas Dzirnavnieks" auzu audzēšanas programmā šogad piedalīsies 30 zemnieku saimniecības
Iecienītajam konditorejas zīmolam "Staburadze" jauna vizuālā identitāte
"Laima" piedalās lielākajā Krievijas pārtikas un dzērienu izstādē
"Maxima Latvija" par 50% samazina gurķu importu, dodot priekšroku vietējai produkcijai
Aldaru ieguldījums novērtēts
Eksotiskie augļi mūsu veikalos
BIOR pētījumi par Latvijas iedzīvotāju pārtikas patēriņu
"Latvijas balzama" alkoholisko dzērienu ražošanai iepirkto dabīgo izejvielu daudzums divu gadu laikā audzis par 30%
"Orkla Confectionery&Snacks Latvija" veiks daudzmiljonu eiro investīcijas jaunas ražotnes būvniecībā
Krievijas tirgus, šprotes, zemas algas - trīs nepatiesi mīti par eksportu
Latvijas tirgosPārtikas un dzērienu mazumtirdzniecības nozares līderis pērn - "Maxima Latvija"Ainārs Sauka, Nac.ag. LETA
10.12.2013 Pērn pārtikas un dzērienu mazumtirdzniecības nozares līderis ar 450,37 miljonu latu apgrozījumu bija SIA "Maxima Latvija", liecina "Latvijas Tālruņa", "Firmas.lv" un aģentūras LETA biznesa portāla "Nozare.lv" veidotais "Latvijas biznesa gada pārskats 2013". Vēl nozares uzņēmumu "Top 10" pirmajā trijniekā iekļuvuši tādi uzņēmumi kā SIA "Rimi Latvia" ar 443,33 miljonu latu apgrozīju un SIA "Elagro trade" ar 85,98 miljonu latu apgrozījumu. Tāpat "Top 10" iekļuvuši tādi uzņēmumi kā SIA "Philip Morris Latvia" ar 67,05 miljonu latu, SIA "Palink" ar 66,92 miljonu latu, SIA "Baltic Trade Network" ar 60,37 miljonu latu, SIA "SPI Distribution (Latvia)" ar 59,44 miljonu latu, SIA "Greis" ar 55,34 miljonu latu, SIA "Baltic Sales Network" ar 44,58 miljonu latu un SIA "NP Foods" ar 41,31 miljona latu apgrozījumu. "Latvijas biznesa gada pārskatā" norādīts, ka pērnais gads nozarei bija ar cerību uz nākotni. Iedzīvotāju skaits ir samazinājies, cenas nav būtiski pieaugušas, novērojama tendence uz deflācijas pieaugumu. Kopumā problēmas nozarei rada nelabvēlīgā iedzīvotāju migrācija un demogrāfiskais stāvoklis kopumā. Tāpēc nāksies arī vēl skrupulozāk sekot līdzi Latvijā esošo pircēju vēlmēm un iepirkšanās paradumu izmaiņām, tās analizēt un tām pakārtot veikalu piedāvājumu. Pārskatā atzīmēts, ka modernā tirdzniecībā skatās uz plūsmu. Piemēram, raugoties uz lielveikaliem, novērots, ka plūsma tiek izmantota tā, lai cilvēkiem ir ērti iepirkties, nokārtot dažādas lietas. Mazumtirdzniecības nozarē konkurence ar katru gadu pieaug, jo notiek attīstība, par ko liecina jaunu veikalu - kā lielu, tā mazu - atvēršana. |