Citas ziņas sadaļā
Vadošie Latvijas kooperatīvi Latraps un VAKS izveidojuši jaunu uzņēmumu ASNS Ingredient ar mērķi Jelgavā būvēt dzelteno zirņu proteīna ražotni
«Latraps» sadarbībā ar vācu «Pfeier & Langen» attīstīs zirņu proteīna ražotni Jelgavā
SCE E-Piim jaunā rūpnīca sākusi darbu. Un Orklas jaunā cepumu fabrika arī
LATRAPS spēks aug augumā
Lauksaimnieku kooperatīvi pērk ostas termināli
"Rīgas Dzirnavnieks" auzu audzēšanas programmā šogad piedalīsies 30 zemnieku saimniecības
Iecienītajam konditorejas zīmolam "Staburadze" jauna vizuālā identitāte
"Laima" piedalās lielākajā Krievijas pārtikas un dzērienu izstādē
"Maxima Latvija" par 50% samazina gurķu importu, dodot priekšroku vietējai produkcijai
Aldaru ieguldījums novērtēts
Ziņas no biznesaAS "Cēsu alus" attīsta produktu aprites vadības procesuAgita Baltbārde, AS "Cēsu alus"
01.02.2010 Veicot loģistikas procesu optimizāciju, AS "Cēsu alus" izveidojis unikālu produktu aprites menedžmentu, kas turpmāk nodrošinās produkta pildīšanas datuma norādi uz etiķetes un svaigākas produkcijas piegādi uz tirdzniecības vietām. Produkcijas pildīšanas datuma norāde uz konkrēta produkta etiķetes ir jaunums Latvijā, jo līdz šim alus ražotāji norādīja vien produkta derīguma termiņu. Cēsu alus ir pirmais ražotājs, kas uz produkta etiķetes turpmāk norādīs divus datumus: gan laiku, kad produkts ir pildīts, gan laiku, līdz kuram to ieteicams izlietot. Ļaujot patērētājam zināt pildīšanas datumu, patērētājam vienlaikus tiek dota iespēja vienmēr izvēlēties svaigu produktu. AS "Cēsu alus" pārdošanas un mārketinga direktors Gustavs Zatlers: "Alus vislabāk garšo svaigs! Tā ir gan aksioma, gan Cēsu alus produkta - alus Garais - devīze. Tieši šis alus ir pirmais produkts mūsu sortimentā, uz kura norādīsim alus pildīšanas datumu katrai partijai. Kādēļ tieši Garais? Alus šķirne Garais ir Latvijas alus tirgus ekonomiskā segmenta līderis un, apzinoties tieši ekonomiskās klases alus patēriņa pieaugumu, Cēsu alus iegulda šī segmenta kvalitātes un sortimenta pilnveidošanā." Kopējās investīcijas loģistikas procesu optimizācijā un jaunas etiķešu marķēšanas sistēmas izstrādē, sastāda 50 tūkstošus latu. 2009. gada otrajā pusē Latvijas alus tirgus ekonomiskās klases segments plastmasas (PET) iepakojumā pēc pārdotajiem apjomiem sasniedza vidēji 50% no kopējā alus tirgus, kas salīdzinot ar 2008.gada šo pašu periodu ir pieaudzis vidēji par 6%. Šādu patēriņa pieaugumu veicinājusi valstī valdošā nestabilā ekonomiskā situācija, kas daļai patērētāju tieši produkta cenu izvirza par noteicošo faktoru produkta izvēlē. 2009. gada jūnijā, AS "Cēsu alus" un sabiedriskās domas pētījumu centra SKDS veiktajā Baltijas alus tirgus pētījumā vēl tikai 3% Latvijas respondentu cenu atzina par svarīgāko produkta izvēlē. Interesanti, kā šis rādītājs būs mainījies gada laikā - tas tiks noskaidrots šovasar, kad Cēsu alus realizēs jau otro Baltijas alus tirgus pētījumu. AS "Cēsu alus" |