Citas ziņas sadaļā
Vadošie Latvijas kooperatīvi Latraps un VAKS izveidojuši jaunu uzņēmumu ASNS Ingredient ar mērķi Jelgavā būvēt dzelteno zirņu proteīna ražotni
«Latraps» sadarbībā ar vācu «Pfeier & Langen» attīstīs zirņu proteīna ražotni Jelgavā
SCE E-Piim jaunā rūpnīca sākusi darbu. Un Orklas jaunā cepumu fabrika arī
LATRAPS spēks aug augumā
Lauksaimnieku kooperatīvi pērk ostas termināli
"Rīgas Dzirnavnieks" auzu audzēšanas programmā šogad piedalīsies 30 zemnieku saimniecības
Iecienītajam konditorejas zīmolam "Staburadze" jauna vizuālā identitāte
"Laima" piedalās lielākajā Krievijas pārtikas un dzērienu izstādē
"Maxima Latvija" par 50% samazina gurķu importu, dodot priekšroku vietējai produkcijai
Aldaru ieguldījums novērtēts
Ziņas no biznesa"Danone" mainīs reklāmas par jogurtu labvēlīgo ietekmi uz veselībuNac.ag. LETA
15.04.2010 Francijas pārtikas produktu ražošanas kompānija "Danone" nolēmusi mainīt jogurta zīmolu "Activia" un "Actimel" reklāmas, tādējādi pārtraucot pūliņus pierādīt to labvēlīgo ietekmi uz veselību, teikts 15. aprīlī publiskotajā uzņēmuma paziņojumā. "Danone" norādīja, ka anulējusi Eiropas Savienības (ES) pārtikas drošības uzraudzības aģentūrā (EFSA) iesniegto pieteikumu, kurā kompānija centās iegūt oficiālu apstiprinājumu iepriekš paustajiem apgalvojumiem par to populārajiem zīmoliem. Iepriekš bifidobaktērijas saturošais piena produkts "Activia" tika reklamēts kā palīgs gremošanas sistēmas darbības uzlabošanai, savukārt piena dzēriens "Actimel" reklāmās tika slavēts kā līdzeklis organisma aizsardzībai pret slimībām. EFSA šos apgalvojumus vēl nav apstiprinājusi, un šo produktu reklāmas kampaņas jau tikušas izmainītas Francijā. Jau februārī EFSA pauda bažas par "Danone" apgalvojumiem, ka sastāvdaļa, kas pazīstama kā "immunofortis", mazuļu pārtikas produktos var stiprināt to imūnsistēmu, norādot, ka tas nav zinātniski pierādīts. "Immunofortis" tiek izmantots "Danone" mazuļu pienā vairākos Eiropas tirgos, izņemot Franciju. "Danone" apgalvojumi par veselības uzlabošanas spējām saskārušies ar pretestību arī Lielbritānijā, kur Reklāmas standartu pārvalde apstiprinājusi četras sūdzības par to pareizību. ""Danone" sniegtie pierādījumi neapstiprināja reklāmās pausto apgalvojumu, ka "Actimel" ir zinātniski pierādīts kā līdzeklis, lai stiprinātu normāla, veselīga skolas vecuma bērna aizsardzības spējas pret parastām, ikdienas infekcijām. Tāpēc mēs secinājām, ka reklāma ir maldinoša," norādīja pārvalde. EFSA jau pagājušā gada oktobrī paziņoja, ka pārtikas kompānijām, kuras publisko maldīgus apgalvojumus par tādu produktu kā probiotiskie jogurti vai taurīna enerģijas dzērieni radītajiem efektiem, nāksies pārskatīt to mārketinga kampaņas. |