Ziņas no biznesa

Par spīti zādzībai Latvijas stends Amsterdamā ir pārliecinošs

Andra Ūdre, Latvijas Valsts agrārās ekonomikas institūts (LVAEI)
18.05.2010

"Ilggadīgā pieredze, organizējot starptautiskās izstādes ar Latvijas izcilāko produktu pārstāvniecību, ir ļāvusi arī šoreiz, mums ļoti sarežģītos apstākļos, kad tika nozagtas stendam izšķiroši svarīgas konstrukcijas, kā arī atcelti avioreisi Īslandes vulkāna pelnu dēļ, pierādīt, ka Latvijas kopstends ir pārliecinošs," stāsta Latvijas Valsts agrārās ekonomikas institūta Lauksaimniecības tirgus veicināšanas centra (LVAEI LTVC) vadītāja Ingūna Gulbe.

18. maijā sākusies PLMA's ikgadējā "World of Private Label" izstāde, kura palīdz ražotājiem un tirgotājiem izveidot to privātās preču zīmju programmas. Tā ilgs divas dienas, līdz 19. maijam. Starptautiskā izstāde noris RAI izstāžu centrā Amsterdamā. Tas tiek uzskatīts par vienu no labākajiem izstāžu centriem pasaulē. PLMA’s ikgadējā “World of Private Label” starptautiskā  darījumu izstāde norisinās jau vairāk kā 25 gadus un pulcē kopā tirgotājus ar ražotājiem, lai palīdzētu atrast jaunus produktus, izveidotu jaunus kontaktus un atklātu jaunas idejas, kas uzņēmumu privāto preču zīmju programmām sniedz panākumus un izaugsmi.

Latviju Amsterdamas izstādē pārstāv divi kopstendi - Zemkopības ministrijas stends un Latvijas Zivrūpnieku stends (sk. rakstu). Zemkopības ministrijas stendā atrodas sekojoši uzņēmumi:

- SIA "Anatols";

- A/S "Balticovo";

- A/S "Latvijas balzams";

- SIA "NP Foods";

- SIA "Pērnes L";

- SIA "Pure food";

- A/S "Rīgas piena kombināts";

- SIA "Vinnis".

"Šobrīd nepieciešamība pēc jauniem produktiem, kontaktiem un idejām ir ārkārtīgi augsta, jo nākotne sola arvien vairāk privātās preču zīmes. Iepriekšējo izstāžu pieredze liecina, ka daudzi Latvijas uzņēmumi ir izpelnījušies augsto novērtējumu, lai ražotu produktus ar multinacionālo kompāniju preču zīmēm. Arī šogad Latvijas stendā ir pārstāvēti uzņēmumi, kuri ir īpaši gatavojušies, lai pierādītu saviem klientiem spēju ražot pēc šī individuālā pasūtījuma," komentē LVAEI LTVC vadītāja Ingūna Gulbe.

PLMA’s 2010 “World of Private Label” starptautiskajā izstādē pārstāvēti vairāk nekā 3200 stendu, iekļaujot vairāk nekā 39 nacionālos un reģionālos paviljonus. Tiek izstādīti svaigi, saldēti un atdzesēti pārtikas produkti, sausā pārtika un dzērieni, kā arī nepārtikas kategorijas preces, iekļaujot kosmētiku, veselību un skaistumu, mājas un virtuves piederumus, kā arī auto apkopes līdzekļus, dārza un mājas instrumentus.

Latvijas Valsts agrārās ekonomikas institūts (LVAEI)

x

Paroles atgadināšana