Ziņas no biznesa

"Ego" čipsu pārdošanas apjomi otrajā ceturksnī dubultojas

Maija Dulle, AS "Latfood"
05.07.2010

Pašmāju zīmola "Ādažu čipsi" apkopotā informācija liecina, ka šī gada otrajā ceturksnī "EGO" čipsu pārdošanas apjomi sasnieguši rekordlielu rezultātu - 74 000 kg. Tas ir par 230% vairāk kā gada sākumā, līdz ar to "EGO" čipsu pārdošanas apjomi pēdējo trīs mēnešu laikā ir vairāk nekā divkāršojušies.

"Šā gada otrajā ceturksnī vērojams ievērojams kāpums "EGO" čipsu pārdošanas apjomiem. "EGO" čipsi ir viens no veiksmīgākajiem "Latfood" produktiem, kas strauji ieguvis atzinību pircēju vidū, turklāt šogad maijā tika paplašināts "EGO" čipsu sortiments, piedāvājot jaunu "EGO" produktu ar krējuma un zaļo lociņu garšu.

Apjomu kāpumu ietekmē arī sezonalitāte, jo pavasara un vasaras mēnešos līdz ar siltu laiku, dažādiem saviesīgiem pasākumiem un atpūtu brīvā dabā, pircēji arvien vairāk izvēlas garšīgus našķus un ērti lietojamas uzkodas, līdz ar to čipsu patēriņš pieaug. Tāpat čipsu pārdošanas rezultātus pozitīvi ietekmē sporta notikumi - ja notiek hokeja vai, kā šobrīd, futbola čempionāts, pircēji pastiprināti pērk tieši dažādas uzkodas, lai tādā veidā sekošanu līdzi sporta kaislībām padarītu vēl aizraujošāku un azartiskāku," skaidro Kristīne Mālniece, AS "Latfood" mārketinga direktore.

Šobrīd tirgū tiek piedāvāti "EGO" čipsi ar trīs veidu garšām - jaunie "EGO" čipsi ar pircēju iecienīto krējuma un zaļo lociņu garšu, kā arī "EGO" čipsi ar siera - krējuma garšu un "EGO" čipsi ar svaigu lociņu garšu.

"EGO" čipsi ir čipsi ar viszemāko sāls saturu sāļo uzkodu kategorijā Latvijā. Sāls daudzums "EGO" čipsos ir mazāk nekā 1,2g uz 100g čipsu. Turklāt "EGO" čipsu šķēlītes ir īpaši plānas, kas tās padara kraukšķīgākas un ēšanas laikā ļauj daudz labāk izjust čipsu spilgto garšu. Pircēju ērtībai "EGO" čipsiem ir ērts un inovatīvs iepakojums, paciņu atverot no sāniem, tādējādi produktam piekļūt ir ievērojami ērtāk.

AS "Latfood"

x

Paroles atgadināšana