Ziņas no biznesa

Katrs otrais nopirktais cīsiņš Latvijā ražots „Rīgas Miesniekā”

Aija Zariņa, AgroPols
29.07.2010

Saskaņā ar tirgus pētījumu kompānijas Nielsen datiem AS „Rīgas Miesnieks” tirgus daļa turpina augt visās nozīmīgākajās produktu grupās – vārītās desas, cīsiņi, cepamās desas, pelmeņi, kūpinātā gaļa un kūpinātās desas, stāsta uzņēmuma mārketinga direktore Juliāna Juškeviča.

AS „Rīgas Miesnieks” tirgus daļa ir palielinājusies līdz aptuveni vienai ceturtdaļai no kopējā gaļas tirgus. Uzņēmums ir izteikts tirgus līderis un patērētāju vispieprasītāko gaļas izstrādājumu ražotājs.

Arī nesen iegādātais „Jelgavas gaļas kombināts” ir palielinājis savu tirgus daļu, līdz ar to abiem uzņēmumiem kopā sasniedzot aptuveni vienu trešdaļu no kopējā gaļas tirgus.

„Laiki var mainīties, taču „Rīgas Miesnieka” cīsiņi joprojām ir vispieprasītākais gaļas produkts patērētāju maltītēm”, uzskata AS „Rīgas Miesnieks” valdes priekšsēdētājs Juhans Matts (Juhan Matt). Pierādījums šim apgalvojumam ir jaunākie Nielsen rezultāti, saskaņā ar kuriem septiņi no Top10 visvairāk pārdoto cīsiņu ir ar „Rīgas Miesnieka” zīmolu. „„Rīgas Miesnieka” ražoto cīsiņu tirgus daļa ir 50%, līdz ar to varam lepni teikt, ka katrs otrais nopirktais cīsiņš Latvijā ir ražots „Rīgas Miesniekā””, piezīmē Juhans Matts.

AS „Rīgas Miesnieks” tirgus daļas ir palielinājušās visās nozīmīgākajās produktu grupās – vārītās desas, cīsiņi, cepamās desas, pelmeņi, kūpinātā gaļa un kūpinātās desas.

„Īpaši ir jāatzīmē tirgus daļas būtisks palielinājums salīdzinājumā ar pagājušo gadu pēc apjomiem visnozīmīgākajā - vārīto desu produktu grupā, sasniedzot 25% produktu grupas tirgus daļu, un strauji augošajā maltās gaļas produktu grupā, sasniedzot 67% produktu grupas tirgus daļu. Šādi rezultāti pierāda, ka patērētāji joprojām izvēlas produktus pēc garšas īpašībām, nevis tikai pēc cenas”, skaidro Juhans Matts.

Grila sezonas uzsākšana ir bijusi AS „Rīgas Miesnieks” ļoti veiksmīga. „Rīgas Miesnieks” zīmola marinētās cūkgaļas pārdošanas apjomi salīdzinājumā ar pagājušā gada jūniju ir palielinājušies par 16%. Savukārt, pateicoties vairākiem jaunumiem vistas gaļas zīmola „Kika” produktu portfelī, marinētās vistas produktu pārdošanas apjomi ir palielinājušies par 250% salīdzinājumā ar pagājušo gadu.

Arī cepamo desu pārdošanas apjomi turpina augt, tai skaitā, pateicoties būtiski uzlabotajam produktu iepakojumam, un „Rīgas Miesnieks” tirgus daļa cepamo desu produktu grupā jau ir sasniegusi 27%. „Visi šie dati lieliski pierāda, ka „Rīgas Miesnieks” ir Latvijas patērētāju pirmā izvēle gan cepamo produktu grupā, kas ir tik aktuāla vasarā, gan ikdienas gaļas produktu izvēlē visa gada ietvaros ”, secina Juhans Matts.

AgroPols

x

Paroles atgadināšana