Ziņas no biznesa

Maskavas izstādē "Prodexpo 2011" divi Latvijas ražotāji ieguvuši sudraba medaļas

Ingrīda Mičāne, Nac.ag. LETA
14.02.2011

Krievijā notikušajā 18. starptautiskajā pārtikas un dzērienu izstādē "Prodexpo 2011" divi Latvijas ražotāji ieguvuši godalgas, biznesa portālu "Nozare.lv" informēja Latvijas Pārtikas uzņēmumu federācijas pārstāvji.

Izstādes laikā notika starptautisks konkurss "Labākais produkts 2011", kurā divi Latvijas uzņēmumi savu produktu kategorijās ieguva sudraba godalgas. SIA "Pērnes L" sudrabu ieguva par čipsiem, savukārt SIA "Trikātas siers" - par izstrādājumu "Sniega bumbas ar papriku".

"Trikātas siera" valdes priekšsēdētājs Raimonds Freimanis norādīja, ka līdzdalība "Prodexpo 2011" bijusi veiksmīga, uzņēmums esošajiem un potenciālajiem klientiem ar panākumiem demonstrējis ražoto produkciju. "Laikā, kad uzņēmēji pieaugošo izejvielu cenu dēļ ir spiesti optimizēt ražošanu, svarīgs ir valsts atbalsts uzņēmējiem dalībai kopstendos, kas dod iespēju startēt starptautiskajās izstādēs," norāda uzņēmējs.

Savukārt SIA "Spilva" tirdzniecības un mārketinga direktore Dana Erciņa "Nozare.lv" atzina, ka Latvijas kopstenda atrašanās vieta bijusi izvēlēta veiksmīgi.

"Latvijas kopstendu atrašanās vieta bija ļoti laba - uzreiz to varēja pamanīt un patiesi prieks bija skatīties. Pirmajās dienās interese bija ļoti liela. Izstādes apmeklētāji un dalībnieki nepārtraukti jautāja par Latvijā ražotiem produktiem, cilvēki ap stendu grozījās visu laiku. Tikāmies ar jau esošo sadarbības partneri, "Spilvas" produkcijas izplatītāju Krievijā, kā arī sākām sarunas ar potenciālo klientu Kaļiņingradā," sacīja Erciņa.

AS "Rīgas piena kombināts" Eksporta daļas vadītājs Dainis Rācenis akcentēja, ka dalībai izstādē izvirzīts uzdevums nostiprināt Krievijā jau pazīstamu uzņēmuma produktu atpazīstamību, kā arī ar izplatītāju palīdzību paplašināt tirgu jauniem produktiem.

"Krievijā "Rīgas piena kombināta" ražotā produkcija ir ļoti pieprasīta, tāpēc izstādes norises laikā izdevās nodibināt kontaktus ar jauniem sadarbības partneriem no Krievijas, Kazahstānas, Armēnijas, kā arī no Eiropas valstīm. Esošie un potenciālie sadarbības partneri augstu novērtēja produkcijas garšas īpašības un dabīgo izcelsmi. Partnerus ieinteresēja dažādas preču grupas, jo īpaši siers "Monterigo", kas jau guvis starptautisku atzinību dažādos konkursos," norādīja uzņēmuma valdes loceklis Jānis Ceičs.

Savukārt SIA "PureFood" mārketinga direktors Pēteris Žimants atzina, ka ļoti būtiski, ka izstādē šogad bija pārstāvēti atpazīstamākie Latvijas uzņēmumi. "Iepriekšējos gados daudz pūļu veltījām jaunu produktu izstrādāšanai, tagad aktīvi jāstrādā pie jaunu noieta tirgus meklēšanas. Viena no mūsu uzņēmuma prioritātēm ir Krievija, turklāt šo izstādi apmeklē arī daudzu citu pasaules valstu pārstāvji," norādīja uzņēmējs.

"Šajā izstādē bija svarīgi Krievijas patērētājiem atgādināt par uzņēmuma ražoto produkciju. Svarīgi bija arī uzzināt atsauksmes no esošajiem un potenciālajiem klientiem. Latvijas uzņēmumu kopstends izstādē bija laba platforma, kurā zīmols "Laima" izskan skaļi un tālu," atzina SIA "NP Foods" Eksporta daļas vadītāja Ieva Jonsone.

Par izstādi "Prodexpo 2011" sk. arī rakstus http://www.agropols.lv/?menu=55&newsid=94445 un http://www.agropols.lv/?menu=27&newsid=94448

Nac.ag. LETA

x

Paroles atgadināšana