Ziņas no biznesa

Atvērto durvju nedēļas laikā „Ādažu čipsu” ražotni apmeklējis rekordliels interesentu skaits

Aina Odziņa, AgroPols
24.02.2011

Latvijā populārāko kartupeļu čipsu „Ādažu čipsu” ražotni un „Uzturmācības klasi” šogad Atvērto durvju nedēļas laikā no 14. līdz 18. februārim apmeklējis rekordliels interesentu skaits – vairāk nekā 300 dažāda vecuma skolēni no visas Latvijas, informēja uzņēmuma pārstāvji.

Ņemot vērā lielo atsaucību un interesi, uzņēmums tuvākā mēneša laikā noorganizējis vairāk nekā 10 papildu vizītes „Uzturmācības klases” apmeklējumam.

Visbiežāk interesējas par bargā sala ietekmi uz kartupeļu ražu

Atvērto durvju nedēļas laikā apmeklētāji visvairāk uzdevuši jautājumus par bargā ziemas sala ietekmi uz jauno kartupeļu ražu.

AS Latfood mārketinga direktore Kristīne Mālniece stāsta: „Esam gandarīti par lielo atsaucību un skolēnu interesi par to, kāds īsti ir ceļš no kartupeļa līdz čipsim. Projekts „Uzturmācības klase” noteikti ir sevi attaisnojis - ikvienam apmeklētājam tā ir iespēja iepazīt ražošanas procesu, uzzināt visu par čipsu sastāvu, kā arī kopumā iegūt noderīgas zināšanas par sabalansētu uzturu. Ekskursiju laikā no apmeklētājiem, no kuriem lielākā daļa ir skolēni, saņemam visdažādākos jautājumus, piemēram, šogad bērni īpaši raizējās, vai lielais sals nekaitēs jaunajai „čipsu ražai”?”

AS „Latfood” projekts „Uzturmācības klase” ir iespēja apmeklēt uzņēmumu un klātienē uzzināt un savām acīm aplūkot, kā tiek gatavoti “Ādažu čipsi”, kas ir to sastāvā un kā tos lietot ikdienas uzturā jeb „Kā grauzt ar galvu?” Apmeklējumu laikā „Uzturmācības klases” vadītāji sniedz ieskatu par pareizu un sabalansētu ikdienas uzturu, skaidro produkta sastāvu u.c.

AgroPols

x

Paroles atgadināšana