Ziņas no biznesa

Vairāk nekā trešdaļa no "Gada prece 2010" titula ieguvējiem ir jaunpienācēji

Ineta Želve, Leta
28.04.2011

Vairāk nekā trešdaļa jeb 40% no 29 produktiem, kas saņēmuši "Gada prece 2010" titulu, ir jaunpienācēji, 27. aprīlī, apbalvojot tirgotājus un ražotājus, teica Latvijas tirgotāju asociācijas (LTA) prezidents Henriks Danusēvičs.

Starp jaunpienācējiem ierindojas tādi ražotāji kā "Siguldas maiznieks", "Agrofirma Tērvete", "L'Oreal Baltic" un citi, kam šogad izdevies iekarot populārāko produktu ražotāju godu, teica Danusēvičs, norādot, ka starp laureātiem ir arī ilggadējie ražotāji, kā, piemēram, "Dobeles dzirnavnieks", "Cēsu alus" ražotais "Cēsu Premium", "Aldara" ražotais "Apinītis Stiprais", "Tukuma piena" ražotais "Baltais Exporta sviests" un citi produkti.

Savukārt zemkopības ministrs Jānis Dūklavs, sveicot dalībniekus, uzsvēra, ka viņam ir īpašs prieks par to, ka uzvarētāju sarakstā parādās Latvijā ražoti produkti, izsakot cerību, ka arī nākotnē lielveikalu ķēdes radīs iespēju tirgot pašmāju ražojumus un pircēji to novērtēs.

Arī Latvijas Darbu devēju konfederācijas ģenerāldirektore Elīna Egle norādīja, ka patērētāji savā izvēlē ir gana patriotiski un izvēlas pašmāju ražojumus, kā arī ir noturīgi savā izvēlē, nelaužot tradīcijas.

Titulu "Gada prece 2010" saņēma "Mini sausiņi ar rozīnēm" ("Siguldas maiznieka"), majonēze Provansas "Francis" ("Balttur-R"), "Pērnes" kartupeļu plāksnītes ar bekona garšu ("Pērnes L"), kviešu milti "Dobele-Ekstra" ("Dobeles dzirnavnieks"), "Mājas kēkss" sausais maisījums ("Dobeles dzirnavnieks"), "Baltais Exporta sviests 82,5%" ("Tukuma piens"), "Baltais Exporta skābais krējums 25%", ("Tukuma piens"), Francijas vīns "Lavel Blanc" ("Mobil Plus"), nakts krēms "Dermo-Expertise - Triple Active" ("L’Oreal Baltic"), "Elvital Color Vive UV Filtru balzams" ("L’Oreal Baltic"), "Toste tostermaize klasiskā" ("Hanzas Maiznīcas"), "Kuršu rudzu maize" ("Hanzas Maiznīcas"), "Tumšā sēklu maize "Vizbulīte"" ("Hanzas Maiznīcas"), alus "Cēsu Premium" ("Cēsu alus"), viegls alkoholisks dzēriens "Cēsu Džons Green Lime" ("Cēsu alus"), torte "Cielaviņa" ar lazdu riekstiem ("Staburadzes konditoreja"), alus "Aldaris Gaišais" ("Aldaris"), alus "Apinītis Stiprais" ("Aldaris"), "Klasiskās pankūkas ar biezpiena pildījumu" ("Lango R&D"), cīsiņi "Rakveres" ("Rīgas Miesnieks"), "Narvesen" banānu saldējums ("Narvesen Baltija"), "Narvesen" karstā polārmaize ar vistu ("Narvesen Baltija"), "Cepamās desiņas ar sieru" ("Putnu fabrika Ķekava"), "Jelgavas cukurs" ("Nordic Sugar"), "Augstākā labuma itāļu makaroni" ("Konig Distribution"), "Vegeta Universala" 75 g garšvielu maisījums ("Konig Distribution"), alus "Bauskas gaišais speciālais" ("Bauskas alus"), "Duracell AA Cooper&Black BMS" ("Baltijas Marketing Serviss"), alus "Tērvetes" ("Agrofirma Tērvete").

Kā ziņots, pircēju iecienītāko preču noteikšanu, ņemot vērā to pārdošanas apjomus, LTA sāka 2003.gadā. Latvijā visiecienītākās pircēju preces tiek noteiktas, LTA aptaujājot mazumtirdzniecības uzņēmumus - "Rimi", "Maxima", "Elvi", "Narvesen", "Aibe", "Prisma", "Sanitex Baltic Distribution" un citus.

Leta

x

Paroles atgadināšana