Citas ziņas sadaļā
Vadošie Latvijas kooperatīvi Latraps un VAKS izveidojuši jaunu uzņēmumu ASNS Ingredient ar mērķi Jelgavā būvēt dzelteno zirņu proteīna ražotni
«Latraps» sadarbībā ar vācu «Pfeier & Langen» attīstīs zirņu proteīna ražotni Jelgavā
SCE E-Piim jaunā rūpnīca sākusi darbu. Un Orklas jaunā cepumu fabrika arī
LATRAPS spēks aug augumā
Lauksaimnieku kooperatīvi pērk ostas termināli
"Rīgas Dzirnavnieks" auzu audzēšanas programmā šogad piedalīsies 30 zemnieku saimniecības
Iecienītajam konditorejas zīmolam "Staburadze" jauna vizuālā identitāte
"Laima" piedalās lielākajā Krievijas pārtikas un dzērienu izstādē
"Maxima Latvija" par 50% samazina gurķu importu, dodot priekšroku vietējai produkcijai
Aldaru ieguldījums novērtēts
Ziņas no biznesaPērn par pārtikas ražošanas līderi atkārtoti kļuvis "Dobeles dzirnavnieks"Ingrīda Mičāne, Nac.ag. LETA
02.12.2013 Pārtikas ražošanas industrijas līderis pērn ar 62,276 miljonu latu apgrozījumu otro gadu pēc kārtas bija graudu pārstrādes uzņēmums AS " Dobeles dzirnavnieks ", liecina "Firmas.lv" un aģentūras LETA biznesa portāla "Nozare.lv" veidotais "Latvijas biznesa gada pārskats 2013". Nozares uzņēmumu "Top 10" iekļuvušas AS "Rīgas piena kombināts" ar 57,098 miljonu latu, AS "Valmieras piens" ar 30,412 miljonu latu, AS "Preiļu siers" ar 26,617 miljonu latu, SIA "Gamma-A" ar 25,177 miljonu latu, AS "Rīgas miesnieks" ar 25,126 miljonu latu, SIA "Rēzeknes gaļas kombināts" ar 24,136 miljonu latu, SIA "Rīgas piensaimnieks" ar 21,474 miljonu latu, AS "Rīgas dzirnavnieks " ar 18,486 miljonu latu, kā arī SIA "Latvijas piens" ar 18,202 miljonu latu apgrozījumu. Kā norāda izdevuma eksperti, pārtikas ražošanas attīstībā patlaban ļoti liela loma ir pareizai izejvielu sagādes politikai un spējai pielāgoties straujajām cenu izmaiņām izejvielu tirgū. Šos šķēršļus nevarot pārvarēt, tomēr var sekot līdzi tirgus norisēm, plānot un prognozēt, iepriekš sagatavojoties. Biznesa izaicinājums ir domāt "soli priekšā" tirgum un cilvēku vajadzībām, radot jaunus, konkurētspējīgus produktus. Savukārt nākotnē industrijai un valstij noteikti jāvienojas par kopīgu nodokļu stratēģiju ilgākam laika posmam. Neesot normāli, ka katru gadu pirms budžeta veidošanas ministri domā tikai par savas nozares problēmu risināšanu uz citu rēķina. Uzņēmējiem ir ārkārtīgi svarīgi saprast valsts nodokļu politiku ilgtermiņā, lai varētu plānot savu darbību, norāda izdevuma eksperti. |