Citas ziņas sadaļā
Vadošie Latvijas kooperatīvi Latraps un VAKS izveidojuši jaunu uzņēmumu ASNS Ingredient ar mērķi Jelgavā būvēt dzelteno zirņu proteīna ražotni
«Latraps» sadarbībā ar vācu «Pfeier & Langen» attīstīs zirņu proteīna ražotni Jelgavā
SCE E-Piim jaunā rūpnīca sākusi darbu. Un Orklas jaunā cepumu fabrika arī
LATRAPS spēks aug augumā
Lauksaimnieku kooperatīvi pērk ostas termināli
"Rīgas Dzirnavnieks" auzu audzēšanas programmā šogad piedalīsies 30 zemnieku saimniecības
Iecienītajam konditorejas zīmolam "Staburadze" jauna vizuālā identitāte
"Laima" piedalās lielākajā Krievijas pārtikas un dzērienu izstādē
"Maxima Latvija" par 50% samazina gurķu importu, dodot priekšroku vietējai produkcijai
Aldaru ieguldījums novērtēts
Ziņas no biznesaPārtikas un dzērienu mazumtirdzniecības nozares līderis pērn - "Maxima Latvija"Ainārs Sauka, Nac.ag. LETA
10.12.2013 Pērn pārtikas un dzērienu mazumtirdzniecības nozares līderis ar 450,37 miljonu latu apgrozījumu bija SIA "Maxima Latvija", liecina "Latvijas Tālruņa", "Firmas.lv" un aģentūras LETA biznesa portāla "Nozare.lv" veidotais "Latvijas biznesa gada pārskats 2013". Vēl nozares uzņēmumu "Top 10" pirmajā trijniekā iekļuvuši tādi uzņēmumi kā SIA "Rimi Latvia" ar 443,33 miljonu latu apgrozīju un SIA "Elagro trade" ar 85,98 miljonu latu apgrozījumu. Tāpat "Top 10" iekļuvuši tādi uzņēmumi kā SIA "Philip Morris Latvia" ar 67,05 miljonu latu, SIA "Palink" ar 66,92 miljonu latu, SIA "Baltic Trade Network" ar 60,37 miljonu latu, SIA "SPI Distribution (Latvia)" ar 59,44 miljonu latu, SIA "Greis" ar 55,34 miljonu latu, SIA "Baltic Sales Network" ar 44,58 miljonu latu un SIA "NP Foods" ar 41,31 miljona latu apgrozījumu. "Latvijas biznesa gada pārskatā" norādīts, ka pērnais gads nozarei bija ar cerību uz nākotni. Iedzīvotāju skaits ir samazinājies, cenas nav būtiski pieaugušas, novērojama tendence uz deflācijas pieaugumu. Kopumā problēmas nozarei rada nelabvēlīgā iedzīvotāju migrācija un demogrāfiskais stāvoklis kopumā. Tāpēc nāksies arī vēl skrupulozāk sekot līdzi Latvijā esošo pircēju vēlmēm un iepirkšanās paradumu izmaiņām, tās analizēt un tām pakārtot veikalu piedāvājumu. Pārskatā atzīmēts, ka modernā tirdzniecībā skatās uz plūsmu. Piemēram, raugoties uz lielveikaliem, novērots, ka plūsma tiek izmantota tā, lai cilvēkiem ir ērti iepirkties, nokārtot dažādas lietas. Mazumtirdzniecības nozarē konkurence ar katru gadu pieaug, jo notiek attīstība, par ko liecina jaunu veikalu - kā lielu, tā mazu - atvēršana. |