Citas ziņas sadaļā
Vadošie Latvijas kooperatīvi Latraps un VAKS izveidojuši jaunu uzņēmumu ASNS Ingredient ar mērķi Jelgavā būvēt dzelteno zirņu proteīna ražotni
«Latraps» sadarbībā ar vācu «Pfeier & Langen» attīstīs zirņu proteīna ražotni Jelgavā
SCE E-Piim jaunā rūpnīca sākusi darbu. Un Orklas jaunā cepumu fabrika arī
LATRAPS spēks aug augumā
Lauksaimnieku kooperatīvi pērk ostas termināli
"Rīgas Dzirnavnieks" auzu audzēšanas programmā šogad piedalīsies 30 zemnieku saimniecības
Iecienītajam konditorejas zīmolam "Staburadze" jauna vizuālā identitāte
"Laima" piedalās lielākajā Krievijas pārtikas un dzērienu izstādē
"Maxima Latvija" par 50% samazina gurķu importu, dodot priekšroku vietējai produkcijai
Aldaru ieguldījums novērtēts
Ziņas no biznesaDivas komandas prezentēs jaunus un inovatīvus produktus AS "Tukuma Piens" vadībaiArmands Artihovičs, A/s "Tukuma piens"
19.05.2014 Latvijas Universitātes Sociālo zinātņu fakultātes studenti 20. maijā pulksten 13.00 viesosies A/S "Tukuma Piens", lai uzņēmuma vadībai prezentētu savas idejas jauna piena produkta radīšanai. Pēc otrās aizstāvēšanas kārtas, no piecām komandām uzņēmuma pārstāvji izvēlējušies divas kreatīvākās komandas. Finālā iekļuvušās komandas piedāvā A/S "Tukuma Piens" uzsākt ražot kefīru ar dažādām garšām, piemēram, ķimenēm un zaļumiem, kā arī jauna tipa jogurtu, pievienojot, riekstus, sēklas u.c. Sadarbības projekta mērķis ir aicināt studentus būt radošiem, asprātīgiem un pārdrošiem, piedāvājot vienam no Latvijas lielākajiem piena pārstrādes uzņēmumiem idejas, kuras būtu iespējams realizēt un ieviest ražošanā. Kopumā projektam pieteicās divdesmit četri Sociālo zinātņu fakultātes studenti, kuri sadalījās grupās no viena līdz četriem cilvēkiem. Sākotnēji studentu darbus vērtēja Latvijas Universitātes pasniedzēji un mārketinga profesionāļi, izvirzot piecas labākās komandas. Otrajā vērtēšanas kārtā jauniešu izstrādātos produktus vērtēja piecu cilvēku žūrija, tostarp uzņēmuma mārketinga, sabiedrisko attiecību un reklāmas speciālisti. Studenti galvenokārt piedāvāja inovatīvus risinājumus jau esošiem piena produktiem, piemēram, pienu un kefīru ar dažādām garšām, jogurtu ar sulu un ievārījumu, kā arī sāļās uzkodas. Uzņēmuma pārstāvji atzinīgi novērtēja izveidotos nosaukumu jaunajām produktu līnijām. "Studenti pārsteidza ar nebijušu izejvielu un garšaugu pievienošanu jau esošiem produktiem. Iepriecina tas, ka studenti ieguldījuši lielu darbu veicot pētījumus un izstrādājot kvalitatīvus dizainus," piebilst A/S "Tukuma Piens" mārketinga vadītājs Armands Artihovičš. Latvijas Universitātes Sociālo zinātņu fakultātes Komunikācijas nodaļā studentiem iespējams izvēlēties specializāciju reklāmas, korporatīvās komunikācijas, multimediju producēšanas un žurnālistikas jomā, apgūstot ne tikai akadēmiskās zināšanas šajās nozarēs, bet īstenojot tās arī praksē. Sadarbība ar A/S "Tukuma piens" jeb jauna produkta radīšana un ieviešana reālam klientam un tā vajadzībām ir viens no piemēriem, kas to spilgti ilustrē. A/S "Tukuma Piens" ir viens no lielākajiem piena pārstrādātājiem Latvijā, kura apgrozījums 2013.gadā bija aptuveni 50 miljoni eiro. "Tukuma Piens" sadarbojas ar aptuveni 220 piegādātājiem, galvenokārt Kurzemē un Zemgalē, un ražo vairāk nekā 180 dažādus piena produktus, tostarp "Baltais Exports" zīmola svaigos piena produktus, "Baltais EKO" zīmola ekoloģiskos produktus: jogurtus, biezpienu, krējumu, kefīru u.c. Uzņēmumā strādā aptuveni 250 darbinieku. A/S "Tukuma Piens" 2013.gadā atzīmēja simts gadu jubileju un ir viens no vecākajiem piena pārstrādes uzņēmumiem Latvijā. A/s "Tukuma piens" |