Ziņas no biznesa

Jūlijā trīskāršojies pieprasījums pēc "Food Union" saldējumiem āra tirdzniecības vietās; kopējais pārdošanas apjoms ir pieaudzis par 20%

Linda Ļisicina, Food Union
01.08.2014

Vadošais piena pārstrādes uzņēmums Food Union šā gada jūlijā Latvijā ir pārdevis gandrīz 700 tonnas saldējuma, kas ir par 20% vairāk nekā pērn šajā periodā. Pārdošanas līderi - saldējumi TIO un Pols, sastāda 56% no kopējā tirdzniecības apjoma. Savukārt, āra tirdzniecības vietās pārdošanas apjoms pieaudzis vairāk nekā 3 reizes.

"Karstajā laikā saldējums ir viens no vispieprasītākajiem produktiem, un mēs esam gandarīti, ka saldējuma cienītāji dod priekšroku pašmāju ražotam, dabīgam saldējumam no īsta Latvijā iegūta piena un krējuma. Šogad Food Union piedāvāja 25 jaunus Pols, Ekselence un Nu Fruit saldējumus, un mēs esam īpaši priecīgi par to panākumiem tirgū, veidojot vairāk nekā 10% no kopējā saldējumu realizācijas apjoma Latvijā," saka Ilze Blauberga, Food Union saldējuma zīmola vadītāja.

Stabili augsts pieprasījums ir novērojams visiem Food Union saldējumiem, taču vislielāko popularitātes kāpumu piedzīvojuši saldējumi Pols (+110%) un Nu Fruit (+87%), salīdzinot ar šo pašu periodu pērn. Īpaši labi veicas arī šā gada jaunumiem - 100% dabīgā augļu biezeņa sorberta Nu Smoothie pārdošanas apjomi veido gandrīz 50% no kopējā Nu Fruit realizētā apjoma, savukārt jaunais Pols vafeļu glāzītēs ar lielo šokolādes cepurīti veido 25% no kopējā Pols pārdotā apjoma.

"Jūlija karstajās dienās veikalu pieprasījums pēc saldējuma pieauga aptuveni par 55%. Uzreiz jūtams arī pieaugums āra tirdzniecības vietās - īpaši Jūrmalā, Vecrīgā un Vecāķos - kur tirdzniecība pieauga vairāk nekā 3 reizes. Āra tirdzniecības vietās galvenais tirdzniecības virzītājs ir saldējums Ekselence. Savukārt, pirmās Food Union saldējuma kafejnīcas Ekselence pircēju vidū iecienītākais saldējums jūlijā bija mango sorbets," papildina Food Union saldējuma zīmola vadītāja Ilze Blauberga.

Food Union strādā, lai saldējuma produkcija pircējiem būtu pieejama pēc iespējas plašākā sortimentā un pēc iespējas vairāk veikalos. Pašlaik Food Union saldējumi ir nopērkami tirdzniecības tīklu Aibe, Antaris, Beta, Bravo, Depo, Elkor, Elvi, Top, Lats, Lukoil, Mego, Narvesen, Prisma, Sky, Statoil, Stockmann, Maxima veikalos un citos piemājas mazajos veikaliņos.

Iepriekš jau tika ziņots, ka arī šajā gadā saldējums ir Food Union prioritārais segments. Latvijas vadošais piena pārstrādes uzņēmums Food Union šogad ir ieguldījis vairāk nekā 3 miljonus eiro jaunās saldējuma ražošanas tehnoloģijās un saldējuma virzīšanā ārvalstu tirgos ar mērķi teju dubultot saldējuma ražošanas apjomus salīdzinājumā ar 2012. gadu. Trīs gadu laikā, kopš 2012. gada, Food Union saldējuma virzienā ieguldījis jau vairāk nekā 16 miljonus eiro.

Food Union

x

Paroles atgadināšana