Citas ziņas sadaļā
Vadošie Latvijas kooperatīvi Latraps un VAKS izveidojuši jaunu uzņēmumu ASNS Ingredient ar mērķi Jelgavā būvēt dzelteno zirņu proteīna ražotni
«Latraps» sadarbībā ar vācu «Pfeier & Langen» attīstīs zirņu proteīna ražotni Jelgavā
SCE E-Piim jaunā rūpnīca sākusi darbu. Un Orklas jaunā cepumu fabrika arī
LATRAPS spēks aug augumā
Lauksaimnieku kooperatīvi pērk ostas termināli
"Rīgas Dzirnavnieks" auzu audzēšanas programmā šogad piedalīsies 30 zemnieku saimniecības
Iecienītajam konditorejas zīmolam "Staburadze" jauna vizuālā identitāte
"Laima" piedalās lielākajā Krievijas pārtikas un dzērienu izstādē
"Maxima Latvija" par 50% samazina gurķu importu, dodot priekšroku vietējai produkcijai
Aldaru ieguldījums novērtēts
Ziņas no biznesa"Aldaris" plāno palielināt ietekmi bezalkoholisko dzērienu segmentāLaura Krastiņa, A/s "Aldaris"
12.05.2015 AS Aldaris tirgū ieviesīs jaunu limonādi Lotte, kas nosaukta par godu slavenajai multfilmas varonei. Līdz ar Lottes limonādes ieviešanu, Aldaris cer par 20% uzlabot savus pārdošanas rādītājus šajā dzērienu segmentā. Līdz šim Aldaris bezalkoholisko saldināto dzērienu segmentā piedāvāja Lauku Kvasa dzērienu un dažāda veida Zingo limonādes, bet tagad produktu klāstu papildinās arī Lotte limonāde, kas nesatur konservantus. Jaunais produkts tiks pildīts 0,5 l un 1,5 l PET pudelēs. "Kā alus darītājam, mūsu prioritāte, protams, ir alus brūvēšana, taču mēs vēlamies attīstīties arī citos virzienos, piedāvājot vietējiem patērētājiem arī nealus kategorijas dzērienus. Viens no šiem virzieniem ir bezalkoholiskie dzērieni, tādēļ arī Lottes limonādes ieviešana Latvijas tirgū ir kā apliecinājums mūsu ambīcijām kļūt spēcīgākiem arī citos dzērienu segmentos," atzīst Aldara izpilddirektors Marguss Kasteins. Latvijā bezalkoholisko dzērienu segments ir atkarīgs ne tikai no ekonomiskās situācijas valstī, bet arī laika apstākļiem. Kopumā pēdējos gados tirgus nav strauji attīstījies un atsevišķās kategorijās pat piedzīvots kritums. Tomēr kopumā, piemēram, 2013. gadā, bezalkoholisko dzērienu tirgus palielinājās par 5% un arī 2014. gadā rezultāti bijuši pozitīvi. "Tirgus tendences liecina, ka, lai arī šajā segmentā ir milzīga konkurence, tajā vēl ir labas iespējas arī jauniem produktiem, jo patērētāji ir ļoti prasīgi un labprāt izmēģina jaunus kvalitatīvus produktus, rūpīgi pievēršot uzmanību tā sastāvam. Ņemot vērā demogrāfisko situāciju un pašreiz spēkā esošo nodokļu politiku, kas ir labvēlīgāka mūsu kaimiņvalstīs, tuvākajos gados gan straujš bezalkoholisko dzērienu noieta pieaugums nav sagaidāms," saka M.Kasteins. Alus darītavas Aldaris pirmsākumi meklējami 1865. gadā, kad pēc latvieša Joahima Daudera ieceres Rīgas nomalē tika uzcelta alus darītava Waldschlösschen jeb Meža pils. Aldaris ir viena no retajām alus darītavām Latvijā, kas atrodas savā vēsturiskajā vietā un arī alus brūvēšanas tradīcijas ir saglabājusi līdz pat mūsdienām. 20. gs. sākumā Waldschlösschen bija iemantojusi Eiropā modernākās alus darītavas slavu. Aldara nosaukumu tā ieguva publiskā aptaujā 1937. gadā, kurā piedalījās 3339 cilvēki. A/s "Aldaris" |