Citas ziņas sadaļā
Mājokļu kredītu pieejamības reģionālie izaicinājumi
Jurģis Liepnieks par pašvaldību budžetiem: Tā ir ačgārnība!
Gatis Ābele: "Valdības priekšlikums jaunu elektroenerģijas pieslēgumu 50% izmaksu kompensācijai lielajiem nav efektīvs veids ekonomikas veicināšanai"
LRA aicina iespējami ātri pārtraukt jebkādu ekonomisko sadarbību ar krieviju
Kaspars Funts: Jo biezāks, augstāks un ilgāks dzelzs priekškars būs starp Baltijas valstīm, Poliju, Somiju un abām mēslvalstīm, jo labāk
Guntars Vītols: Šābrīža valdības pieeja ir tieši šāda. Bezriska lejupslīde.
Jānis Ošlejs: Pašā centrā jābūt jautājumam kā ekonomiski augt straujāk
Ir pagājuši teju 2 gadi Ukrainas iznīcināšanas, bet Latvija dzīvo pa vecam. Tā Gundega Repše
Latvijā jāmaina darbanespējas labu regulējums
Aivars Markots par Lembergu
Viedokļi E-PolāLauksaimnieki norāda uz nepieciešamību reklamēt vietējo, nevis importa produkcijuLīva Liepniece, Zemnieku Saeima (ZSA)
19.08.2014 12. augustā valdība atbalstīja Zemkopības ministrijas sagatavoto noteikumu projektu, kas paredz "Nacionālās pārtikas kvalitātes shēmā" (NPKS) turpmāk iekļaut arī tos produktus, kas atbilst paaugstinātas kvalitātes prasībām, nav audzēti Latvijā, pilns pārstrādes cikls notiek Latvijā un tos varēs atpazīt pēc norādes Bordo karotīte". Biedrība "Zemnieku saeima" (ZSA) un "Latvijas Lauksaimniecības kooperatīvu asociācija" (LLKA) neatbalsta šādu lēmumu, it īpaši tagad, kad pastiprināti ir nepieciešama reklāma vietējo produktu patēriņam. Biedrības "Zemnieku saeima" valdes priekšsēdētāja vietniece Maira Dzelzkalēja: "Ja šobrīd tiks ieviesta "Bordo karotīte", tad valsts nauda tiks ieguldīta importa produktu reklamēšanā, kas šobrīd ir absolūti nepieņemami. Pēc Krievijas aizlieguma ievest lauksaimniecības produkciju, mūsu uzdevums ir veicināt un pastiprināti reklamēt vietējās produkcijas izmantošanu un patērēšanu, jo mums ir jādomā par mūsu lauksaimniekiem un to, kā viņiem palīdzēt šajā situācijā. Iepriekš Latvijā norisinājās lieliska eiro ieviešanas kampaņa. Šobrīd ir īstais brīdis, kad valstij ir jāizmanto iepriekš iegūtā pieredze un jāizveido reklāmas kampaņa vietējiem pārtikas produktiem." LLKA valdes priekšsēdētājs Indulis Jansons norāda, ka šobrīd būtu svarīgi veidot tādu kampaņu, kas tiešā veidā sasniedz vajadzīgo mērķi, lai Latvijas patērētājs izvēlētos vietējo produktu. I.Jansons: "Ir jāsēžas pie viena galda visām iesaistītājām pusēm - zemniekiem, ražotājiem, lielveikaliem, nozaru organizācijām un ar valsts atbalstu jāveido plaša informatīvā kampaņa, lai veicinātu Latvijā ražoto produktu patēriņu. Piemēram, Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera jau ir paziņojusi par saviem plāniem strādāt šajā virzienā, domāju, būtu vērtīgi tikties ar viņiem un apvienot spēkus vienā kampaņā, lai nemulsinātu patērētāju." "Bordo karotītē" paredzēts izmantot izejvielas, kuras Latvijas dabas apstākļu dēļ nav iespējas piegādāt visa gada garumā. Ražotāji varēs ražot paaugstinātas kvalitātes produktus no ievestām izejvielām, un to pilns pārstrādes cikls notiks Latvijā. |