Citas ziņas sadaļā
Latvijas nacionālais kopstends Berlīnes starptautiskajā izstādē "Zaļā nedēļa 2017"
Vairāk nekā 10 000 veikali beigs tirgot sprostos dētās olas
PF "Ķekava" prezentē jauno eksporta zīmolu starptautiskajā pārtikas izstādē
"Food Union" sāk piena produktu eksportu uz Ķīnu
Būtiski pieaug "Spilvas" produkcijas eksports uz Lielbritāniju un Ukrainu
"Food Union" sāk eksportu uz Irāku
Latvijas pārtikas produkti iekaro Ēģiptes tirgu
Zemkopības ministrs Jānis Dūklavs cer paplašināt sadarbību ar Irānu
Krievijas pagarinātā embargo dēļ papildu kompensācijas uzņēmējiem netiek plānotas
ES un ASV tirdzniecības līgums: Netarifu barjeru atcelšana sanitārajā jomā veicinātu eksportu, nemazinot kvalitāti
Ārzemju tirgosLatvijas uzņēmumi Zaļajā nedēļā rosina apetīti Vācijas iedzīvotājiemAndra Ūdre, Mārketinga padome
15.01.2010 Šajā izstādē - gadatirgū mūsu uzņēmumiem ir iespēja ne tikai reklamēt sevi, bet arī tirgot produkciju, tādējādi uzreiz iegūstot pircēju uzmanību, kā arī saņemot ienākumus no pārdotā. Kaut arī izstāde orientēta uz tautu, tomēr visa starpā uzņēmumiem izdodas iegūt noderīgus biznesa kontaktus, kas kalpo kā labs atspēriens tālākai attīstībai, tā Mārketinga padomes direktore Ingūna Gulbe. Šodien [15. janvārī], kā ik gadu, tika atklāta izstāde Internationale Gruene Woche Berlin 2010, kurā cilvēki spieto kā bites un bauda dažādo valstu pārstāvētos labumus. Tai skaitā, ap Latvijas stendu, kuru šogad pārstāv 6 uzņēmumi: - SIA Mandor Rīga- dzērvenes pūdercukurā; - SIA Paipal farm- paipalu olas; - SIA Mālpils piensaimnieks- piena pārstrāde; - SIA Zaksi- alus; - SIA Dienvidi plus- smiltsērkšķu sula; - SIA Sfeks- zefīrs, marmelāde. Četri uzņēmumi Berlīnes izstādē piedalās jau vairākkārtīgi, taču šajā gadā pirmo reizi pārstāvēts saldumu ražotājs SIA Sfeks un piena pārstrādes uzņēmums SIA Mālpils piensaimnieks, kuri jau ieinteresējuši vācu publiku, tāpat kā jau zināmie uzņēmumi. Rīta pieņemšanā, kurā piedalījās LR zemkopības ministrs Jānis Dūklavs, sagaidot delegāciju ar Vācijas Federālās Pārtikas, lauksaimniecības un patērētāju aizsardzības ministri Ilzi Aigneri priekšgalā, tika atzinīgi novērtēta gan Latvijas karstā upeņu sula ar Rīgas melno balzāmu, gan Lāču ceptuves cepumiņi, gan šprotu maizītes. Aignere arī nofotografējās Growing green in Latvia (Zaļš izaudzis Latvijā) īpašajā ābolu rāmī Latvijas kopstendā ar Dūklavu. Vācijas pilsētā Berlīnē starptautiskajā izstāžu kompleksā Messedamm izstāde Zaļā nedēļa norit jau 75. reizi pēc kārtas, kura sākas šodien 15.janvārī un ilgs līdz 25.janvārim. Latvijas kopstends atrodas 8.2 hallē, stenda nr. 108. Šajā izstādē - gadatirgū mūsu uzņēmumiem ir iespēja ne tikai reklamēt sevi, bet arī tirgot produkciju, tādējādi uzreiz iegūstot pircēju uzmanību, kā arī saņemot ienākumus no pārdotā. Kaut arī izstāde orientēta uz tautu, tomēr visa starpā uzņēmumiem izdodas iegūt noderīgus biznesa kontaktus, kas kalpo kā labs atspēriens tālākai attīstībai, tā Mārketinga padomes direktore Ingūna Gulbe. Biedrība Mārketinga padome sadarbībā ar Latvijas Valsts Agrārās ekonomikas institūtu (LVAEI) un LR Zemkopības ministriju, īstenojot lauksaimniecības tirgus veicināšanas programmu par atbalstu mārketinga pasākumiem ārvalstu tirgos, piedāvāja uzņēmumiem bezmaksas platību izstādē Internationale Gruene Woche Berlin , kā arī vienas eiropaletes pārtikas produktu transportēšanu uz Vāciju, izstāžu kompleksu. Vairāk informācijas par izstādi www.gruenewoche.de. |