Citas ziņas sadaļā
Latvijas nacionālais kopstends Berlīnes starptautiskajā izstādē "Zaļā nedēļa 2017"
Vairāk nekā 10 000 veikali beigs tirgot sprostos dētās olas
PF "Ķekava" prezentē jauno eksporta zīmolu starptautiskajā pārtikas izstādē
"Food Union" sāk piena produktu eksportu uz Ķīnu
Būtiski pieaug "Spilvas" produkcijas eksports uz Lielbritāniju un Ukrainu
"Food Union" sāk eksportu uz Irāku
Latvijas pārtikas produkti iekaro Ēģiptes tirgu
Zemkopības ministrs Jānis Dūklavs cer paplašināt sadarbību ar Irānu
Krievijas pagarinātā embargo dēļ papildu kompensācijas uzņēmējiem netiek plānotas
ES un ASV tirdzniecības līgums: Netarifu barjeru atcelšana sanitārajā jomā veicinātu eksportu, nemazinot kvalitāti
Ārzemju tirgosArvien vairāk piedāvā inovatīvus pārtikas produktus, kas satur ogasMārīte Gailīte, AgroPols
22.07.2011 Pēc tirgus pētījumu biroja Innova Market Insights datiem laika posmā no 2010. gada maija līdz 2011. gada maijam pasaules tirgū parādījās par 10% vairāk jaunu produktu uz ogu bāzes nekā attiecīgajā laika posmā pirms gada. Tās ir ogas ar augstu antioksidantu saturu: kultūrmellenēm, avenēm, granātāboliem (tie gan nav gluži ogas), kā arī vairākām eksotiskām ogām. To skaidro ar augošu patērētāju interesi par veselīgu uzturu. Apmēram 40% šādu produktu ir atspirdzinošie dzērieni - sulas vai dzērieni no tām. Tāpat citu pārtikas produktu ražotāji arvien vairāk izmanto tā sauktos superaugļus. Ja pirms gada visvairāk tika izmantoti granātāboli, šopavasar krasi palielinājās tieši ogu izmantošana. Dažādās valstīs patērētāju gaumes atšķiras, tā ASV visvairāk tiek pirkti granātabolu, kultūrmelleņu un acerolu ( Malpighia emarginata) saturošie produkti, Anglijā populāri ir dzērveņu, kultūrmelleņu un akaji ( Euterpe oleracea ) ogas, bet Vācijā arvien vairāk pārstrādā smiltsērkšķus. |