Citas ziņas sadaļā
Latvijas nacionālais kopstends Berlīnes starptautiskajā izstādē "Zaļā nedēļa 2017"
Vairāk nekā 10 000 veikali beigs tirgot sprostos dētās olas
PF "Ķekava" prezentē jauno eksporta zīmolu starptautiskajā pārtikas izstādē
"Food Union" sāk piena produktu eksportu uz Ķīnu
Būtiski pieaug "Spilvas" produkcijas eksports uz Lielbritāniju un Ukrainu
"Food Union" sāk eksportu uz Irāku
Latvijas pārtikas produkti iekaro Ēģiptes tirgu
Zemkopības ministrs Jānis Dūklavs cer paplašināt sadarbību ar Irānu
Krievijas pagarinātā embargo dēļ papildu kompensācijas uzņēmējiem netiek plānotas
ES un ASV tirdzniecības līgums: Netarifu barjeru atcelšana sanitārajā jomā veicinātu eksportu, nemazinot kvalitāti
Ārzemju tirgosLielbritānijā kultūrmellenes pārdotas vairāk par āboliem un citrusaugļiemMārīte Gailīte, AgroPols
30.09.2011 Pēdējos 12 mēnešos kultūrmelleņu pārdošanas apjomi Lielbritānijā palielinājušies par 13,3% un sasniedza 18,4% no visa svaigo augļu un ogu tirgus apjoma (1,7 tūkst. t), apsteidzot pat ābolus (18%) un citrusaugļus (14,8%). Zilo ogu panākumu skaidro ar to popularitāti patērētāju vidū, pateicoties izcilai ogu uzturvērtībai un tam, ka daudzi patērētāji uzskata tās par superveselīgu pārtiku. Tāpat tas ir saistīts ar to, ka kultūrmellenes arvien vairāk un vairāk audzē vietējie zemnieki, kas ir sākuši izmantot arī tehnoloģijas, kas palīdz piedāvāt ogas agrāk un vēlāk par pamatražas sezonu. Tāpat arvien vairāk palielinās vietējo ogu ražība un kvalitāte, kam arī sava nozīme patērētāju piesaistīšanā. |