Citas ziņas sadaļā
Latvijas nacionālais kopstends Berlīnes starptautiskajā izstādē "Zaļā nedēļa 2017"
Vairāk nekā 10 000 veikali beigs tirgot sprostos dētās olas
PF "Ķekava" prezentē jauno eksporta zīmolu starptautiskajā pārtikas izstādē
"Food Union" sāk piena produktu eksportu uz Ķīnu
Būtiski pieaug "Spilvas" produkcijas eksports uz Lielbritāniju un Ukrainu
"Food Union" sāk eksportu uz Irāku
Latvijas pārtikas produkti iekaro Ēģiptes tirgu
Zemkopības ministrs Jānis Dūklavs cer paplašināt sadarbību ar Irānu
Krievijas pagarinātā embargo dēļ papildu kompensācijas uzņēmējiem netiek plānotas
ES un ASV tirdzniecības līgums: Netarifu barjeru atcelšana sanitārajā jomā veicinātu eksportu, nemazinot kvalitāti
Ārzemju tirgosPēdējā desmitgadē augļu pārdošanas apjomi Vācijā samazināsMārīte Gailīte, AgroPols
01.06.2012 Vācieši pērk arvien mazāk augļu. Pēc Vācijas Agrārā tirgus informācijas biedrības (AMI) datiem, kopš 2003. gada augļu pārdošanas apjomi samazinās ik gadu par 2%. No otras puses, vienlaikus paplašinās augļu piedāvājums. Pārdoto ogu apjomi palielinās ik gadu par vidēji 1%, tostarp kultūrmellenes ar katru gadu pārdod par 11% vairāk. Par 7% gadā aug arī aveņu pārdošana. Tāpat palielinās dažu eksotisko augļu un ogu realizācijas apjomi. Svaigo dārzeņu pārdošanā Vācijā kopš 2003. gada vērojama stagnācija. Vienlaikus ēšanai gatavo salātu maisījumu pārdošanas apjomi desmit gadu laikā palielinājušies par 11%, bet gatavo dārzeņu maisījumu zupu pagatavošanai par 8%. Tāpat katru gadu par 14% palielinās ķiršu un kokteiļa tomātu pārdošanas apjomi. Avots: www.freshplaza.com |