Citas ziņas sadaļā
"Rīgas Dzirnavnieks" auzu audzēšanas programmā šogad piedalīsies 30 zemnieku saimniecības
Iecienītajam konditorejas zīmolam "Staburadze" jauna vizuālā identitāte
"Laima" piedalās lielākajā Krievijas pārtikas un dzērienu izstādē
"Maxima Latvija" par 50% samazina gurķu importu, dodot priekšroku vietējai produkcijai
Aldaru ieguldījums novērtēts
Eksotiskie augļi mūsu veikalos
BIOR pētījumi par Latvijas iedzīvotāju pārtikas patēriņu
"Latvijas balzama" alkoholisko dzērienu ražošanai iepirkto dabīgo izejvielu daudzums divu gadu laikā audzis par 30%
"Orkla Confectionery&Snacks Latvija" veiks daudzmiljonu eiro investīcijas jaunas ražotnes būvniecībā
Krievijas tirgus, šprotes, zemas algas - trīs nepatiesi mīti par eksportu
Latvijas tirgos"Borjomi" ambiciozie plāniEvita Bille, SIA ''Alpha Baltic''
11.01.2010 IDS Borjomi Europe informē, ka Latvijā aizvadītajā gadā ir pārdoti 1,5 miljoni litri Borjomi minerālūdens. Šī gada laikā uzņēmums plāno kļūt par importētā minerālūdens tirgus līderi Latvijā. Ekonomiskās krīzes laikā cilvēki pirkumus izdara pārdomātāk un vairāk izvērtē sava pirkuma kvalitāti, tāpēc kompānijas pārstāvji ir pārliecināti par vairāku gadsimtu laikā pārbaudītā Borjomi priekšrocībām. Aizvadītā gada sākumā tika izveidota Eiropas Borjomi pārstāvniecība IDS Borjomi Europe, kas ļāva kompānijai pilnveidot un saīsināt distribūcijas ķēdi uz Latviju, tādējādi panākot produkta cenas samazinājumu pircējiem par aptuveni 15%. Gadsimtos pārbaudītā produkta kvalitāte, unikālais minerālvielu sastāvs un viss iepriekšminētais ļauj kompānijai izvirzīt ambiciozu mērķi - kļūt par importētā minerālūdens tirgus līderi Latvijā. Borjomi lielākās eksporta valstis šobrīd ir Ukraina, Baltija, Azerbaidžāna un Kazahstāna. Pēc AC Nielsen tirgus izpētes datiem šī gada jūlijā (par gadu periodu) Borjomi tirgus daļa Latvijā bija 7,5% pēc apgrozījuma latos. IDS Borjomi Europe ģenerāldirektors Irakli Bokuchava informē, ka šogad kompānijas pārdošanas rādītāji pasaulē sasnieguši apjomus, kas bija pirms 2006. gadā Krievija aizliedza gruzīnu minerālūdens un vīnu importu - un tas ir ļoti labs rezultāts, jo tirgus aizvēršanas brīdī 60% eksporta Borjomi bija tieši uz Krieviju. "Neapšaubāmi šī brīža ekonomiskā krīze skar arī mūs, taču esam pieraduši darboties krīzes apstākļos un tā mūs nebiedē. Tie ir jauni izaicinājumi, kas liek domāt par jauniem risinājumiem un paplašināt eksporta tirgus," atzīmē I. Bokuchava. Georgian Glass and Mineral Water Company (GG&MW) ir dibināta 1995. gadā, 2004. gadā tā kļuva par starptautisku kompāniju IDS Borjomi Beverages. Kopš 1997. gada kompānija ir vienīgā Borjomi minerālūdens ražotāja un Borjomi zīmola turētāja. Kompānija eksportē 64% no tās produkcijas uz 30 pasaules valstīm, un tā nodarbina 2500 cilvēkus. Šī gada martā kompānija saglabāja 25 gadu licenci, kas tai ļauj ražot un pārdot Borjomi minerālūdeni. SIA ''Alpha Baltic'' |