Citas ziņas sadaļā
"Rīgas Dzirnavnieks" auzu audzēšanas programmā šogad piedalīsies 30 zemnieku saimniecības
Iecienītajam konditorejas zīmolam "Staburadze" jauna vizuālā identitāte
"Laima" piedalās lielākajā Krievijas pārtikas un dzērienu izstādē
"Maxima Latvija" par 50% samazina gurķu importu, dodot priekšroku vietējai produkcijai
Aldaru ieguldījums novērtēts
Eksotiskie augļi mūsu veikalos
BIOR pētījumi par Latvijas iedzīvotāju pārtikas patēriņu
"Latvijas balzama" alkoholisko dzērienu ražošanai iepirkto dabīgo izejvielu daudzums divu gadu laikā audzis par 30%
"Orkla Confectionery&Snacks Latvija" veiks daudzmiljonu eiro investīcijas jaunas ražotnes būvniecībā
Krievijas tirgus, šprotes, zemas algas - trīs nepatiesi mīti par eksportu
Latvijas tirgosValmieras pienam jauni, Latvijā līdz šim nebijuši produktiAija Zariņa, AgroPols
06.04.2010 Kopumā šajā gadā plānotais Valmieras piena investīciju apjoms pārsniedz 1,6 miljonus latu. Visvairāk naudas paredzēts ieguldīt tieši produktu portfeļa paplašināšanai un attīstībai, kā arī eksportspējīgo produktu pārdošanas veicināšanai. Uzņēmuma eksporta apjoms patlaban ir aptuveni 30% no kopējā pārdošanas apjoma, taču tuvāko divu gadu laikā to iecerēts kāpināt līdz vismaz 50%. Jaunums AS "Valmieras piens" sortimentā ir prebiotisko dzērienu sērija BiOK (jogurta dzēriens ar inulīnu un bifidobaktērijām), informēja uzņēmuma projektu vadītāja Lija Ozoliņa. Atšķirībā no lielākās daļas Latvijas tirgū pieejamajiem probiotiskajiem dzērieniem, kas satur bifidobaktērijas, BiOK prebiotiskais dzēriens satur arī inulīnu, kas baro bifidobaktērijas un veicina to attīstību. Apstiprinājumu par veselības norāžu lietošanu uz iepakojuma Valmieras piens saņēmis arī no LR Latvijas Veselības inspekcijas. Kā stasta Ozoliņa, šā dzēriena lietošana labvēlīgi iedarbojas uz vispārējo organisma stāvokli, uzlabo gremošanu, stiprina imunitāti un veicina kalcija uzsūkšanos. Kopumā VP patlaban tirgū piedāvā četrus dažādus prebiotiskos jogurta dzērienus BiOK ananāsu-aloe vera; ķiršu-kokosa; vaniļas; laima-meža zemeņu ar enerģijas piedevu. Vēl viens jaunums Latvijas tirgū ir pikantais kefīrs pamatproduktu līnijā Svaigs no Vidzemes!, kas tika radīts, reaģējot uz patērētāju vēlmēm un šāda veida produktu attīstības tendencēm pasaulē. Patlaban tirgū tiek piedāvāts Pikantais kefīrs ar citronu un ķiploku piedevu, kā arī Pikantais kefīrs ar tomātu piedevu. Tas ir gan kā labs atspirdzinājums pie pusdienu vai vakariņu galda, kā arī var izmantot kā izejvielu, piemēram, auksto zupu gatavošanai. Kefīrs pildīts 460 ml pudelītē ar korķi, lai to ērti varētu glabāt gan ledusskapī, gan ņemt līdzi izbraukumos. Kopumā šajā gadā plānotais investīciju apjoms pārsniedz 1,6 miljonus latu. Kā informē L. Ozoliņa, visvairāk naudas paredzēts ieguldīt tieši produktu portfeļa paplašināšanai un attīstībai, kā arī eksportspējīgo produktu pārdošanas veicināšanai. Valmieras piena eksporta apjoms patlaban ir aptuveni 30% no kopējā pārdošanas apjoma, taču tuvāko divu gadu laikā to iecerēts kāpināt līdz vismaz 50%. Šai nolūkā tiek strādāts gan pie jaunu tirgu apgūšanas, gan produktu portfeļa attīstīšanas. Piemēram, aktīvāk norit darbs ne tikai ar industriālo, bet arī ar plaša patēriņa preču krējuma, Lapzemes siera un citu produktu virzīšanu eksportam. Ciešāka sadarbība sāk veidoties ar kaimiņvalsts Igaunijas lielveikalu tīkliem, kā arī tiek strādāts ar tuvo Austrumu, Skandināvijas, Kaukāza un Krievijas tirgu. Neskatoties uz ekonomisko situāciju, šajā gadā VP pieņēmis izaicinājumu strādāt tā, lai sasniegtu 2008. gada finanšu rādītājus. Aktīvi turpināsies darbs pie distribūcijas paplašināšanas visā Baltijā, jaunu produktu un iepakojumu ieviešanas, kā arī attīstīsim ekonomisko produktu segmentu. |