Citas ziņas sadaļā
"Rīgas Dzirnavnieks" auzu audzēšanas programmā šogad piedalīsies 30 zemnieku saimniecības
Iecienītajam konditorejas zīmolam "Staburadze" jauna vizuālā identitāte
"Laima" piedalās lielākajā Krievijas pārtikas un dzērienu izstādē
"Maxima Latvija" par 50% samazina gurķu importu, dodot priekšroku vietējai produkcijai
Aldaru ieguldījums novērtēts
Eksotiskie augļi mūsu veikalos
BIOR pētījumi par Latvijas iedzīvotāju pārtikas patēriņu
"Latvijas balzama" alkoholisko dzērienu ražošanai iepirkto dabīgo izejvielu daudzums divu gadu laikā audzis par 30%
"Orkla Confectionery&Snacks Latvija" veiks daudzmiljonu eiro investīcijas jaunas ražotnes būvniecībā
Krievijas tirgus, šprotes, zemas algas - trīs nepatiesi mīti par eksportu
Latvijas tirgos"Spilvā" darbu sāk majonēzes stāvpaku ražošanas līnijaAndris Zeļenkovs, SIA "Orkla Foods Latvija"
05.08.2015 Uzņēmumā "Spilva" darbu sākusi jauna ražošanas līnija, kā rezultātā par 13% palielināta majonēzes ražošanas jauda un ieviests inovatīvs iepakojums - stāvpakas. Pastiprinātas izturības hermētiskais iepakojums nodrošina produkta aizsardzību pret saules staru un gaisa ietekmi, uzlabojot produkta uzglabāšanu un saglabājot kvalitātes īpašības ilgākā laika posmā. "Projekta īstenošanai bija nepieciešams aptuveni gads, kura laikā veikti plānošanas darbi, laikietilpīga iekārtas uzstādīšana un arī speciāla iepakojuma materiāla izvēle. Pateicoties jaunajai iekārtai esam ieviesuši ne tikai jaunu iepakojuma veidu - stāvpakas, bet arī jaunu iepakojuma materiālu - ar trīs aizsargslāņiem, kas pasargā no saules staru ietekmes un nodrošina ilgāku produkta derīguma termiņu. Turklāt jaunais iepakojums ļauj noteiktu laiku - 7 dienas - uzglabāt produktu ārpus ledusskapja, kas majonēzes gadījumā ir nozīmīga inovācija. Ieguldījumu projekta rezultātā esam panākuši būtiskus uzlabojumus produkta lietošanas un uzglabāšanas ērtībai," skaidro "Spilvas" ražošanas direktore Egita Bērziņa. Jaunā iekārta iegādāta un uzstādīta sadarbībā ar Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru (LIAA) projekta "Augstas pievienotās vērtības tehnoloģiju ieviešana SIA Spilva ražotnē" ietvaros. Projekta kopējā investīciju summa ir 761 327 eiro, no kuras Eiropas Savienības struktūrfondu līdzfinansējuma daļa veido 339 167 eiro. "Atkarībā no majonēzes veida un tilpuma, iekārta saražo 40-50 majonēzes paciņas minūtē. Šobrīd tie ir četri pircēju iecienītākie "Spilvas" majonēzes veidi - Brokastu, Rosola, Provansas un Baraviku majonēze - divu tilpumu iepakojumos - 250 ml un 400 ml. Jau šoruden paredzēts stāvpakās pildīt arī dažus salātu mērču dresingu - produktus. Jaunā stāvpaku līnija ievērojami palielinās majonēzes eksporta potenciālu," informē "Spilvas" ražošanas direktore. Ēdienu un ēdiena piedevu ražotājuzņēmums Spilva" ir viens no vadošajiem augļu un dārzeņu pārstrādes uzņēmumiem Baltijā, kas savu produkciju realizē arī eksporta tirgos gan rietumos, gan austrumos. Uzņēmuma sortimentā ietilpst deviņas ēdienu un ēdiena piedevu kategorijas: tomātu mērces un kečupi; majonēzes; dresingi; konservēti dārzeņi; ievārījumi un deserti; mārrutki un sinepes; zupas un otrie ēdieni; dzērieni; garšvielas. |