Citas ziņas sadaļā
"Rīgas Dzirnavnieks" auzu audzēšanas programmā šogad piedalīsies 30 zemnieku saimniecības
Iecienītajam konditorejas zīmolam "Staburadze" jauna vizuālā identitāte
"Laima" piedalās lielākajā Krievijas pārtikas un dzērienu izstādē
"Maxima Latvija" par 50% samazina gurķu importu, dodot priekšroku vietējai produkcijai
Aldaru ieguldījums novērtēts
Eksotiskie augļi mūsu veikalos
BIOR pētījumi par Latvijas iedzīvotāju pārtikas patēriņu
"Latvijas balzama" alkoholisko dzērienu ražošanai iepirkto dabīgo izejvielu daudzums divu gadu laikā audzis par 30%
"Orkla Confectionery&Snacks Latvija" veiks daudzmiljonu eiro investīcijas jaunas ražotnes būvniecībā
Krievijas tirgus, šprotes, zemas algas - trīs nepatiesi mīti par eksportu
Latvijas tirgos"Elvi" pircēju tējas patēriņa paradumiKazimiera Puzo, SIA "ELVI Latvija"
15.12.2015 Starptautiskā tējas diena Mazumtirgotāja ELVI pārdošanas dati liecina - gada laikā veikalos ELVI tiek iegādātas apmēram 300 tūkstoši dažādu tēju paku, priekšroku dodot melnajai tējai vai melnajai tējai ar piedevām. "Pieprasījums tieši pēc melnās tējas vai melnās tējas ar piedevām ir 55%, salīdzinot ar augļu un zāļu tējas (27%), kā arī zaļās tējas (18%) noietu gada laikā," informē SIA "ELVI Latvija" komercdirektore Laila Vārtukapteine. "Turklāt šāda tēju patēriņa tendence saglabājas visu gadu." Tradicionāli tējas patēriņš palielinās gada vēsākajos gadalaikos, sākot jau ar septembri. "Interesanti atzīmēt, tēju pārdošanas apjomus ietekmē arī gada svētki vai notikumi. Tā, piemēram, pieprasījums pēc dažādām tējām palielinās decembrī, kad tiek rūpētas dāvanas ziemas svētkiem, kā arī maijā, kad ir izlaidumu laiks. Savukārt vismazākais tēju patēriņš šogad ir bijis augustā, kas bijis arī vasaras siltākais mēnesis," komentē L.Vārtukapteine, papildinot - protams, šāda kvantitatīva dažādu preču grupu salīdzināšana nevar kalpot par atskaites punktu stratēģisku lēmu pieņemšanai, tomēr dažreiz, lai nojaustu pircēju vēlmes, intereses un vajadzības, ir vērts paraudzīties uz statistiku no nestandarta skatu punkta. ELVI ir franšīze ar vairāk nekā 150 veikaliem ELVI visā Latvijā. Šogad pašmāju zīmols "ELVI" atzīmē 15 gadu jubileju - pirmais veikals ELVI tika atvērts 2000.gadā Siguldā. SIA "ELVI Latvija" ir zīmola ELVI turētāja un franšīzes devēja, kas nodrošina veikalu sekmīgu darbību, garantē mārketinga atbalstu, vienotu iepirkumu, IT nodrošinājumu, tirdzniecības atbalstu veikala iekārtošanas laikā un ikdienas darbā. ELVI tīkla apgrozījuma pieaugums 2015.gada deviņos mēnešos, salīdzinot ar šo pašu periodu pērn, pieauga par 15%. SIA "ELVI Latvija" |