Citas ziņas sadaļā
"Rīgas Dzirnavnieks" auzu audzēšanas programmā šogad piedalīsies 30 zemnieku saimniecības
Iecienītajam konditorejas zīmolam "Staburadze" jauna vizuālā identitāte
"Laima" piedalās lielākajā Krievijas pārtikas un dzērienu izstādē
"Maxima Latvija" par 50% samazina gurķu importu, dodot priekšroku vietējai produkcijai
Aldaru ieguldījums novērtēts
Eksotiskie augļi mūsu veikalos
BIOR pētījumi par Latvijas iedzīvotāju pārtikas patēriņu
"Latvijas balzama" alkoholisko dzērienu ražošanai iepirkto dabīgo izejvielu daudzums divu gadu laikā audzis par 30%
"Orkla Confectionery&Snacks Latvija" veiks daudzmiljonu eiro investīcijas jaunas ražotnes būvniecībā
Krievijas tirgus, šprotes, zemas algas - trīs nepatiesi mīti par eksportu
Latvijas tirgosPiena dzērienu zīmolam "Rasēns" jauns produkts; pārdošana pieaug par piektdaļuLinda Mežgaile, Food Union
07.12.2015 Latvijā vadošais piena pārstrādes uzņēmums Food Union ir paplašinājis bērnu iecienītā piena dzērienu zīmola Rasēns līniju ar jaunu produktu - melleņu pienu parocīgā 200 ml iepakojumā. Jaunā Rasēns sastāvā ir Latvijā ražots piens un dabīga melleņu piedeva. Produkts ir bagātināts ar A, B un D vitamīniem un tajā nav konservantu, sintētisku krāsvielu un aromātvielu. Kopumā Rasēns zīmola attīstībā uzņēmums šogad investējis ap 100 tūkstošiem eiro. Šā gada desmit mēnešos salīdzinājumā ar attiecīgo laika periodu pērn Food Union palielinājis kopējo Rasēns piena dzērienu noietu Latvijā gandrīz par piektdaļu jeb 19%. Vislielākais pieaugums ir starp Rasēniem ar banānu un zemeņu garšu - patērētāju pieprasījums pēc tiem šogad audzis par 37%. Pieprasījums pēc Latvijā ražotiem piena dzērieniem audzis arī eksporta tirgos, jo īpaši liels pieprasījums ir pēc zemeņu Rasēna - to pārdošanas apjomi ir teju dubultojušies (44%). "Mellenes jau izsenis zināmas kā tradicionālas Latvijas ogas, kuras savas maigās un tai pat laikā unikālās garšas dēļ ir īpaši iemīļotas bērnu vidū. Vienlaikus mellenes, tāpat kā zemenes, bieži tiek celtas galdā ar pienu kā veselīga uzkoda. Tāpēc melleņu piena radīšana bija loģisks Rasēna zīmola attīstības solis, kas balstīts uz mūsu platuma grādu iedzīvotāju garšas kārpiņu īpatnībām - mellenes ar pienu ir tradicionāla bērnības garša," skaidro Ilona Jaroša, Food Union zīmola vadītāja. Kopumā Rasēns zīmola sortimentā ir divas produktu kategorijas - 6 veidu piena dzērieni ērtajās 200ml paciņās ar salmiņu un 2 veidu jogurti īpaši bērniem piemērotos nelielos iepakojumos - tikai 110g. Rasēna piena dzērieni pieejami ar sekojošām garšām: melleņu, zemeņu, banānu, šokolādes, karameļu un klasiskais piens bez piedevām, kas ir galvenais "Skolas piens" programmas produkts. Savukārt Rasēns jogurti, kas ir pirmie Latvijā ražotie jogurti bērniem, pieejami ar zemeņu un persiku garšu, kā arī zemeņu garšas jogurts ir pieejams dubultiepakojumā ar tumsā spīdošu uzlīmi. Jau ziņots, ka ar Food Union un piena dzēriena Rasēns atbalstu šī gada rudenī norisinājās akcija Smiekli ārstē, kuras laikā tika vākti līdzekļi medicīniskās klaunādes projektam Dr. Klauns. Kampaņas mērķis ir uzlabot Bērnu klīniskās universitātes slimnīcas (BKUS) Rīgā un reģionālo slimnīcu mazo pacientu atveseļošanās procesu, tos ikdienā iepriecinot un uzmundrinot. Kampaņas rezultātā uzņēmums izveidoja trīs īpašus Rasēns iepakojumus, kurus pērkot, 1 eirocents no produkta cenas tiek ziedots dakteru Klaunu darbam. |