Citas ziņas sadaļā
"Rīgas Dzirnavnieks" auzu audzēšanas programmā šogad piedalīsies 30 zemnieku saimniecības
Iecienītajam konditorejas zīmolam "Staburadze" jauna vizuālā identitāte
"Laima" piedalās lielākajā Krievijas pārtikas un dzērienu izstādē
"Maxima Latvija" par 50% samazina gurķu importu, dodot priekšroku vietējai produkcijai
Aldaru ieguldījums novērtēts
Eksotiskie augļi mūsu veikalos
BIOR pētījumi par Latvijas iedzīvotāju pārtikas patēriņu
"Latvijas balzama" alkoholisko dzērienu ražošanai iepirkto dabīgo izejvielu daudzums divu gadu laikā audzis par 30%
"Orkla Confectionery&Snacks Latvija" veiks daudzmiljonu eiro investīcijas jaunas ražotnes būvniecībā
Krievijas tirgus, šprotes, zemas algas - trīs nepatiesi mīti par eksportu
Latvijas tirgos"Spilvas" produktu klāstā - kečupi bez cietesAndris Zeļenkovs, SIA "Orkla Foods Latvija"
24.03.2016 Kopš šā gada marta "Spilvas" kečupos tiek palielināts tomātu biezeņa daudzums līdz pat 60-80% no produkta sastāva, padarot to augstvērtīgāku. Būtisku receptūras uzlabojumu un jaunu produktu izstrādes rezultātā seši dažādi "Spilvas" kečupi turpmāk ir pieejami bez cietes sastāvā. Jaunā produktu līnija ar augstvērtīgāku produkta sastāvu ir atpazīstama pēc jaunā pudeļu dizaina. Visi "Spilvas" kečupi tiek ražoti bez konservantiem. "Ņemot vērā cilvēku pieprasījumu, esam veikuši būtiskus receptūras uzlabojumus, palielinot tomātu biezeņa apjomu kečupa sastāvā. Tas padara produktu ievērojami augstvērtīgāku. Sastāva uzlabojums ļauj lielākajā daļā jauno kečupu receptūru pilnībā atteikties no cietes. Šajos "Spilvas" kečupos tā tiek aizstāta ar vēl augstāku tomātu saturu," informē "Orkla Foods Latvija" mārketinga direktore Dana Erciņa-Užāne. Mainītajās kečupu receptūrās līdz šim tomātu biezenis veidoja 47-62% no produkta sastāva. Saskaņā ar jaunajām receptūrām, tomātu biezeņa apjoms šajos kečupos ir attiecīgi 60-80%, atkarībā no konkrētā produkta veida. Vairāku gadu garumā zīmola "Spilva" dažādās produktu kategorijās tiek īstenota programma, kas vērsta uz produktu sastāva uzlabojumiem. Tā, piemēram, pēdējo gadu gaitā īstenoti vairāki jauninājumi, kas ļāvuši atteikties no konservantiem visos "Spilvas" kečupos un tomātu mērcēs, kā arī citos produktos, būtiski palielinot "Spilvas" produkcijas klāstu, kas tiek ražots bez konservantiem. "Stereotips, kas kečupu iekļauj neveselīgo produktu kategorijā, ļoti strauji noveco. Esam daudz strādājuši pie tā, lai padarītu kečupu sastāvu augstvērtīgāku, un esam priecīgi, ka varam piedāvāt "Spilvas" kečupus cilvēkiem, kuriem prasības attiecībā uz produkta sastāvu ir visaugstākās," tā Dana Erciņa-Užāne. Zīmols "Spilva" ir Latvijas tirgus līderis kečupu un tomātu mērču kategorijā. Kopš 2015. gada decembra "Spilva" ir daļa no uzņēmuma - SIA "Orkla Foods Latvija", kas izveidots apvienojot SIA "Spilva" un AS "Gutta". "Orkla Foods Latvija" ir viens no modernākajiem un lielākajiem ēdienu, ēdiena piedevu un sulu ražotājiem Latvijā un arī Baltijas valstīs. Jau vairāk nekā 20 gadus Latvijā un arī tās kaimiņvalstīs ir pazīstami un iecienīti uzņēmuma zīmoli un produkti, kas pieejami tādās kategorijās kā tomātu mērces un kečupi, majonēzes, dresingi, konservēti dārzeņi, ievārījumi un deserti, mārrutki un sinepes, zupas un otrie ēdieni, garšvielas, sulas un nektāri. Vairāk: www.orklafoods.lv |