Citas ziņas sadaļā
Vadošie Latvijas kooperatīvi Latraps un VAKS izveidojuši jaunu uzņēmumu ASNS Ingredient ar mērķi Jelgavā būvēt dzelteno zirņu proteīna ražotni
«Latraps» sadarbībā ar vācu «Pfeier & Langen» attīstīs zirņu proteīna ražotni Jelgavā
SCE E-Piim jaunā rūpnīca sākusi darbu. Un Orklas jaunā cepumu fabrika arī
LATRAPS spēks aug augumā
Lauksaimnieku kooperatīvi pērk ostas termināli
"Rīgas Dzirnavnieks" auzu audzēšanas programmā šogad piedalīsies 30 zemnieku saimniecības
Iecienītajam konditorejas zīmolam "Staburadze" jauna vizuālā identitāte
"Laima" piedalās lielākajā Krievijas pārtikas un dzērienu izstādē
"Maxima Latvija" par 50% samazina gurķu importu, dodot priekšroku vietējai produkcijai
Aldaru ieguldījums novērtēts
Ziņas no biznesaDzērieni - alus, sulas, kafijaPēteris Ķīsis, Kapitāls
06.10.2009 Valsts ieņēmumu dienesta (VID) dati rāda, ka 2009. gada pirmajos sešos mēnešos populārākās alus šķirnes Latvijā bija 1) AS Aldara ražotais Aldara gaišais, 2) AS Cēsu alus ražotais Cēsu Premium, 3) Aldara Apinītis stiprais, 4) Aldara Garais alus, 5) Aldara Pilzenes, 6) Aldara Euro alus, 7) Cēsu Light, 8) Cēsu alus ražotais Walter, 9) Cido grupas Lāčplēsis un 10) Aldara Apinītis. Pēteris Ķīsis, DDB Consulting stratēģiskais plānotājs (Fragments) Alus Valsts ieņēmumu dienesta (VID) dati rāda, ka 2009. gada pirmajos sešos mēnešos populārākās alus šķirnes Latvijā bija 1) AS Aldara ražotais Aldara gaišais, 2) AS Cēsu alus ražotais Cēsu Premium, 3) Aldara Apinītis stiprais, 4) Aldara Garais alus, 5) Aldara Pilzenes, 6) Aldara Euro alus, 7) Cēsu Light, 8) Cēsu alus ražotais Walter, 9) Cido grupas Lāčplēsis un 10) Aldara Apinītis. Atbilstīgi DDB Brand Capital attieksmei pret zīmolu jeb zīmolu mīlestības datiem mīlētākie alus zīmoli Latvijā 2009. gadā ir 1) Tērvetes alus, 2) Bauskas alus, 3) Aldaris, 4) Cēsu alus, 5) D-Light, 6) Zelta alus, 7) Mītavas alus, 8) Lāčplēsis, 9) Carlsberg un 10) Beershake. Interesanti, ka VID visvairāk pārdoto zīmolu sarakstā neparādās ne Bauskas, ne Tērvetes alus, kurus Latvijas iedzīvotāji tik ļoti ir iemīlējuši. Četri no 10 VID topā atrodamajiem aliem ir zemajā cenu segmentā, kamēr pārējie ir vidējas cenas ali, kas lielākoties atrodas premium alus klasē. Bauskas un Tērvetes jau ir super premium klase, kas padara tos dārgākus. Nesakritība starp alus zīmolu pirkšanu un mīlēšanu pierāda, ka ne vienmēr tas, ko ikdienā pērkam, ir arī mūsu iecienītākais zīmols. Tērvetes alus izdevīgumā novērtēts krietni zemāk nekā pārējie, taču atrodas topa augšgalā. Izdevīgums jeb maza cena ne vienmēr nozīmē arī patērētāju mīlestību. Akcīzes nodokļa izmaiņu ietekmē palielinātas alus cenas, un sarūkošie ienākumi šo fenomenu nākotnē tikai pastiprinās. |