Citas ziņas sadaļā
Vadošie Latvijas kooperatīvi Latraps un VAKS izveidojuši jaunu uzņēmumu ASNS Ingredient ar mērķi Jelgavā būvēt dzelteno zirņu proteīna ražotni
«Latraps» sadarbībā ar vācu «Pfeier & Langen» attīstīs zirņu proteīna ražotni Jelgavā
SCE E-Piim jaunā rūpnīca sākusi darbu. Un Orklas jaunā cepumu fabrika arī
LATRAPS spēks aug augumā
Lauksaimnieku kooperatīvi pērk ostas termināli
"Rīgas Dzirnavnieks" auzu audzēšanas programmā šogad piedalīsies 30 zemnieku saimniecības
Iecienītajam konditorejas zīmolam "Staburadze" jauna vizuālā identitāte
"Laima" piedalās lielākajā Krievijas pārtikas un dzērienu izstādē
"Maxima Latvija" par 50% samazina gurķu importu, dodot priekšroku vietējai produkcijai
Aldaru ieguldījums novērtēts
Ziņas no biznesaNākamgad "Rīgas Centrāltirgus" plāno plašākas reklamēšanas kampaņasDaiga Grūbe, Leta-Nozare
11.10.2009 (Fragments) Rīgas pašvaldības AS "Rīgas Centrāltirgus" nākamgad plāno veikt mārketinga un reklāmas kampaņas, lai popularizētu tirgu un celtu tā prestižu, aģentūrai LETA pastāstīja "Rīgas Centrāltirgus" valdes priekšsēdētāja Daiņa Liepiņa padomnieks mārketinga un komunikācijas jautājumos Sandris Točs. Plašākas reklamēšanas kampaņas šogad netiek veiktas, jo šā gada budžetā tam neesot paredzēti līdzekļi. Patlaban Rīgas Centrāltirgus valde strādājot pie nākamā gada budžeta, kurā tikšot iekļauti līdzekļi reklāmas un mārketinga aktivitātēm, tomēr arī aptuvenais reklāmai pieejamais finansējums vēl nav zināms. "Lielie tirdzniecības veikalu tīkli iegulda milzīgus līdzekļus dažādās mārketinga aktivitātēs, bet tirgus līdz šim to nav veicis, tāpēc arī situācija ir tāda, ka cilvēki nereti izvēlas Centrāltirgum mest līkumu," skaidroja Točs. Šonedēļ Rīgas Centrāltirgus ievietojis vien pāris sludinājumus laikrakstos un radio, lai informētu zemniekus un lauksaimniekus par brīvajām tirdzniecības vietām. Konkrētu sludinājumiem izmantoto summu Točs gan nezināja, vien norādīja, ka "summas ir salīdzinoši niecīgas". |