Citas ziņas sadaļā
Vadošie Latvijas kooperatīvi Latraps un VAKS izveidojuši jaunu uzņēmumu ASNS Ingredient ar mērķi Jelgavā būvēt dzelteno zirņu proteīna ražotni
«Latraps» sadarbībā ar vācu «Pfeier & Langen» attīstīs zirņu proteīna ražotni Jelgavā
SCE E-Piim jaunā rūpnīca sākusi darbu. Un Orklas jaunā cepumu fabrika arī
LATRAPS spēks aug augumā
Lauksaimnieku kooperatīvi pērk ostas termināli
"Rīgas Dzirnavnieks" auzu audzēšanas programmā šogad piedalīsies 30 zemnieku saimniecības
Iecienītajam konditorejas zīmolam "Staburadze" jauna vizuālā identitāte
"Laima" piedalās lielākajā Krievijas pārtikas un dzērienu izstādē
"Maxima Latvija" par 50% samazina gurķu importu, dodot priekšroku vietējai produkcijai
Aldaru ieguldījums novērtēts
Ziņas no biznesaZelta medaļa, stilīgākais un ekonomiskākais stends Latvijai Kazahstānas pārtikas izstādēAndra Ūdre, Mārketinga padome
08.11.2009 Trešdien, 4.novembrī, pēc izstādes darba dienas notika svinīga apbalvošanas ceremonija izstādes organizatoru rīkotajā pieņemšanā, kurā divas reizes tika pieminēts Latvijas vārds, lai godinātu LSEZ SIA "Kolumbija" un LR Zemkopības ministrijas kopstendu. Vienpadsmitajā profesionālās degustācijas pārtikas produktu un alkoholisko dzērienu konkursu kategorijā "Labākais produkts World Food 2009" pirmo vietu un zelta medaļu saņēma LSEZ SIA "Kolumbija" ar savu produktu "Sardinellas fileja ar dārzeņiem tomātu mērcē", savukārt kā stilīgākais un ekonomiskākais stends ar diplomu un īpašo nacionālo "ābola" balvu tika sveikts Latvijas Zemkopības ministrijas kopstends, kurš izstādē piedalās pirmo reizi. "Esam gandarīti par pirmā gada panākumiem un veiksmīgo startu izstādē, kas apliecina, ka arī grūtos ekonomiskos apstākļos esam gatavi piedāvāt konkurētspējīgu produktu un ieguldot minimālus līdzekļus, nest Latvijas vārdu tālu ārpus tās robežām", komentē biedrības "Mārketinga padome" vadītāja Ingūna Gulbe. Kā jau tika ziņots, izstāde "World Food Kazakhstan 2009" jau divpadsmito reizi notiek Alma-Atā, laikā no 3.-6.novembrim. Pirmo reizi šajā izstādē piedalās arī Latvija ar kopstendu, kuru pārstāv 4 uzņēmumi. Kazahstānas izstāde ir pati lielākā pārtikas tematikas izstāde, kas notiek Centrālāzijas valstīs, un kuras atslēgas vārds ir "attīstība". Izstāde ir vadošais industrijas forums, jo tā dzīvo un attīstās līdz ar to. Latvijas stends atrodas 11.paviljonā, stenda numurs 136. "World Food Kazakhstan 2009" Latvijas pārstāvētajā kopstendā, kuru organizē biedrība Mārketinga padome sadarbībā ar Latvijas Valsts Agrārās ekonomikas institūtu (LVAEI) un LR Zemkopības ministriju, īstenojot lauksaimniecības tirgus veicināšanas programmu par atbalstu mārketinga pasākumiem ārvalstu tirgos pieteikušas un atbalstu saņem sekojošas kompānijas: - SIA "Kuršu zeme"- zivju un gaļas konservi; - LSEZ SIA "Kolumbija"- zivju konservi; - A/s "Rīgas piena kombināts- piena produktu pārstrāde un ražošana; - SIA "Velte-L"- delikatešu piedevu ražošana. Izstāde aizņem vairākus paviljonus izstāžu centrā "Atakent" un tajā dalību pieteikušas vairāk kā 300 kompānijas no 30 valstīm. Ar nacionālajiem stendiem izstādē būs tādas valstis kā Vācija, Dienvidkoreja, Francija, Čehija un arī Latvija. Tematiski šo izstādi var dalīt sekojošās sadaļās: "World Food"- pārtikas produkti un dzērieni; "Agro World"- lauksaimniecība, pārsvarā putnkopība un veterinārija; "World Food Tech"- pārtikas produktu ražošanas iekārtas; "Ingredients"- dažādu pārtikas piedevu, speciju ražotāji un pārstāvji. Pēc izstādes dalībnieku domām "World Food Kazakstan 2009" izstāde ir labākā iespēja zīmola popularizēšanai, mārketinga attīstībai un virzībai, kā arī kalpo kā lieliska reklāma. Vairāk informācijas par izstādi var atrast izstādes mājas lapā www.worldfood.kz. |