Citas ziņas sadaļā
Vadošie Latvijas kooperatīvi Latraps un VAKS izveidojuši jaunu uzņēmumu ASNS Ingredient ar mērķi Jelgavā būvēt dzelteno zirņu proteīna ražotni
«Latraps» sadarbībā ar vācu «Pfeier & Langen» attīstīs zirņu proteīna ražotni Jelgavā
SCE E-Piim jaunā rūpnīca sākusi darbu. Un Orklas jaunā cepumu fabrika arī
LATRAPS spēks aug augumā
Lauksaimnieku kooperatīvi pērk ostas termināli
"Rīgas Dzirnavnieks" auzu audzēšanas programmā šogad piedalīsies 30 zemnieku saimniecības
Iecienītajam konditorejas zīmolam "Staburadze" jauna vizuālā identitāte
"Laima" piedalās lielākajā Krievijas pārtikas un dzērienu izstādē
"Maxima Latvija" par 50% samazina gurķu importu, dodot priekšroku vietējai produkcijai
Aldaru ieguldījums novērtēts
Ziņas no biznesaTradicionālā un ilgi uzglabājamā piena tirgus attīstība pasaulēAgnese Krieviņa, AgroPols
17.12.2009 Tetra Pak ziņo, ka piena tirgi attīstītajās valstīs ir izauguši divos dažādos virzienos. Vienos dominē tradicionālais piens, kas uzglabājams ledusskapī un kura derīguma termiņš, atkarībā no vietējiem apstākļiem, ir 5-10 dienas. Savukārt otrs virziens ir ilgi uzglabājamais piens (4-9 mēneši), ko līdz atvēršanai nav nepieciešama uzglabāt ledusskapī. Dažos gadījumos AT piena tirgus attīstību veicināja sociālās pārmaiņas. Šis piens bija ērts risinājums, jo sievietes arvien vairāk sāka strādāt, tāpēc atlika mazāk laika, lai regulāri iepirktos. Piena popularitāti veicināja iepirkšanās paradumu maiņa, izvēloties lielveikalus. Arī Francijā iedzīvotāji veikalus apmeklēja arvien retāk, iepērkoties dažas reizes mēnesī. Katrā iepirkšanās reizē tika iegādāti produkti lielā daudzumā ilgākam laika periodam. AT piens bija ideāli piemērots šīm vajadzībām. Avots: www.tetrapak.com. |