Citas ziņas sadaļā
Vadošie Latvijas kooperatīvi Latraps un VAKS izveidojuši jaunu uzņēmumu ASNS Ingredient ar mērķi Jelgavā būvēt dzelteno zirņu proteīna ražotni
«Latraps» sadarbībā ar vācu «Pfeier & Langen» attīstīs zirņu proteīna ražotni Jelgavā
SCE E-Piim jaunā rūpnīca sākusi darbu. Un Orklas jaunā cepumu fabrika arī
LATRAPS spēks aug augumā
Lauksaimnieku kooperatīvi pērk ostas termināli
"Rīgas Dzirnavnieks" auzu audzēšanas programmā šogad piedalīsies 30 zemnieku saimniecības
Iecienītajam konditorejas zīmolam "Staburadze" jauna vizuālā identitāte
"Laima" piedalās lielākajā Krievijas pārtikas un dzērienu izstādē
"Maxima Latvija" par 50% samazina gurķu importu, dodot priekšroku vietējai produkcijai
Aldaru ieguldījums novērtēts
Ziņas no biznesa"Latfood" par 60% kāpina apjomus eksporta tirgosMaija Dulle, AS "Latfood"
05.01.2010 Ādažu čipsu ražotājs AS Latfood aizvadītāja gadā nostiprinājis savas pozīcijas eksporta tirgos. Kā liecina kompānijas darbības operatīvā informācija, pērn Kazahstānā un Azerbaidžānā realizētās produkcijas apjoms, salīdzinot ar 2008. gadu, kāpis par vidēji 60%. Vērtējot sasniegtos rezultātus Dienvidkaukāza valstīs, Latfood valdes priekšsēdētājs Valdis Blūms norāda uz reģiona uzticību Latvijā ražotajiem produktiem un to kvalitātei, tādēļ pozitīvi vērtē arī citu ražotāju perspektīvas šajā tirgū. Tāpat kompānijas vadītājs atzinīgi vērtē 2009. gadā abu valstu divpusējo sadarbību un attiecību stiprināšanu gan politiskajā, gan ekonomiskajā jomā, izsakot cerību, ka iesāktais darbs turpināsies arī šogad. Turpina V. Blūms: "Ievērojamais kāpums ir nopietna un ilga darba rezultāts, bet, protams, ir patīkami, ka darba augļi ir nākuši tieši krīzes gadā. Vienlaikus šis ir nepārprotams apstiprinājums tam, ka Latvijā ražotā produkcija ir konkurētspējīga, tāpēc valstij pārtikas ražotāji jāierindo starp eksporta prioritārajām nozarēm." Analizējot rezultātus citos tirgos, Latfood uzsver, ka Lietuvā un Igaunijā pērn izdevies saglabāt 2008. gada līmeni. "Kompānijas stratēģija kopš pašiem pirmsākumiem ir primāri orientēties uz Baltijas tirgu. Lai ietu tālāk, ir jābūt spēcīgām pozīcijām kaimiņvalstīs. Pateicoties līdzšinējām iestrādēm, mums tas ir izdevies un arī aizvadītajā gadā Lietuvā un Igaunijā nemainīgi strādājam ar teicamu rezultātu", uzsver V. Blūms. Papildus eksportam uz Baltiju un Dienvidkaukāza reģionu, AS Latfood ražotā produkcija tiek eksportēta uz Gruziju, Krieviju, Lielbritāniju. Uzņēmuma vadītājs norāda, ka šobrīd ir grūti runāt par jaunu tirgus apguvi, bet pie tā tiekot strādāts nemitīgi. "Mēs neapstāsimies pie sasniegtā arī 2010. gadā. Turpinām sekot līdzi pieprasījumam ne tikai pašu mājās, bet arī citviet pasaulē," piebilst V. Blūms. Jāatgādina, ka Ādažu čipsu ražotājs AS Latfood eksporta tirgos strādā ar zīmolu Taffel. |