Citas ziņas sadaļā
Vadošie Latvijas kooperatīvi Latraps un VAKS izveidojuši jaunu uzņēmumu ASNS Ingredient ar mērķi Jelgavā būvēt dzelteno zirņu proteīna ražotni
«Latraps» sadarbībā ar vācu «Pfeier & Langen» attīstīs zirņu proteīna ražotni Jelgavā
SCE E-Piim jaunā rūpnīca sākusi darbu. Un Orklas jaunā cepumu fabrika arī
LATRAPS spēks aug augumā
Lauksaimnieku kooperatīvi pērk ostas termināli
"Rīgas Dzirnavnieks" auzu audzēšanas programmā šogad piedalīsies 30 zemnieku saimniecības
Iecienītajam konditorejas zīmolam "Staburadze" jauna vizuālā identitāte
"Laima" piedalās lielākajā Krievijas pārtikas un dzērienu izstādē
"Maxima Latvija" par 50% samazina gurķu importu, dodot priekšroku vietējai produkcijai
Aldaru ieguldījums novērtēts
Ziņas no biznesa"Rīgas Miesnieks" maina vizuālo identitātiAgroPols
13.04.2016 Lielākais gaļas pārstrādes uzņēmums Latvijā HKScan Latvia radījis jaunu zīmola Rīgas Miesnieks vizuālo identitāti, mainot līdzšinējo logotipu un piedāvājot pircējiem jauna dizaina iepakojumus, kuros kā galvenā izmantota violetā krāsa. Jauno vizuālo identitāti izstrādāja starptautiski atzītā radošā aģentūra Leo Burnett. Pirmie iepakojumi ar jauno dizainu Latvijas veikalu plauktos nonāca jau marta beigās. "Esot pašmāju tirgū jau vairāk nekā 90 gadus, Rīgas Miesnieks ir kļuvis par kvalitātes simbolu un vadošo līderi gaļas produktu nozarē, kas piedāvā augstas kvalitātes produktus, izmantojot modernākās pieejamās tehnoloģijas. Lai arvien turpinātu attīstību Latvijas tirgū un paceltu mūsu produktus jaunā līmenī arī eksporta tirgos, nolēmām, ka šis ir īstais laiks, lai piešķirtu Rīgas Miesniekam arī jaunu vizuālo tēlu, veidojot to modernāku un pamanāmāku - gan pievēršot tam vairāk uzmanības, gan padarot labāk atšķiramu arī veikalu plauktos. Kā reiz teicis Rainis, "pastāvēs, kas pārvērtīsies". Mūsuprāt, gan jaunais logotips, gan produktu iepakojuma dizains ir piemērs tam, kā apvienot tradicionālas vērtības un mūsdienīgu sajūtu," skaidro HKScan Latvia pārdošanas un mārketinga vadītājs Heino Lapiņš. Rīgas Miesnieks logo tagad ir jauna un daudz modernāka krāsa - Miesnieka violetā, kas ir svaiga, atšķirīga un īpaša ar savu unikalitāti. Izstrādājot ēdienu produktu iepakojumus, viens no veiksmīga rezultāta stūrakmeņiem ir apetīti rosinoša un kārdinoša ēdiena fotogrāfija - tas arī ņemts vērā, veidojot jauno Rīgas Miesnieks vizuālo identitāti. Tā kā viena no zīmola produkcijas galvenajām mērķauditorijām ir tieši sievietes, jaunajā konceptā uzsvars likts arī uz tieši šai auditorijai pievilcīgām krāsu gammām un dizainu. "Zīmolam Rīgas Miesnieks ir svarīgi pircējus Latvijā nodrošināt ar augstas kvalitātes gaļas produktiem, kas atbilstu viņu garšas izjūtām un tai pašā laikā būtu par pieņemamu cenu. Turklāt pēdējo pāris gadu laikā patērētāji ir kļuvuši daudz informētāki un prasīgāki veselīga uztura jautājumos, kas nozīmē, ka viņi vairāk pievērš uzmanību arī gaļas produktiem pievienotajam sālim, taukiem un piedevām. Paturot to prātā, mēs turpināsim izstrādāt produktus, kas ir inovatīvi un piedāvās aizraujošas jaunas garšas, bet tai pašā laikā būs vēl veselīgāki," piebilst Heino Lapiņš. Pirmie produkti ar jauno vizuālo identitāti - Rakveres cīsiņi - Latvijas veikalu plauktos nonāca marta beigās. Šajā pavasarī jaunie iepakojumi pakāpeniski tiks izmantoti arī pārējiem Rīgas Miesnieka produktiem gan Latvijas, gan eksporta tirgos. Par HKScan 2014.gada maijā uzņēmums Rīgas Miesnieks kā daļa no HKScan grupas mainīja savu juridisko nosaukumu uz HKScan Latvia. Patlaban zīmolu Rīgas Miesnieks, Rakvere un Tallegg produkti pieder pie HKScan Latvia produktu portfeļa. HKScan ir vadošais Ziemeļvalstu gaļas eksperts. Mēs ražojam, izplatām un pārdodam atbildīgi ražotus augstas kvalitātes produktus no cūkgaļas, liellopu gaļas, mājputnu un jēra gaļas, pārstrādātu gaļu un ērti pagatavojamus ēdienus ar spēcīgiem zīmoliem. Mūsu klienti ir mazumtirdzniecības, ēdināšanas pakalpojumu sniedzēji, rūpniecības un eksporta nozares, un uzņēmuma mājas tirgi ietver Somiju, Zviedriju, Dāniju un Baltijas valstis. Mēs eksportējam gandrīz uz 50 valstīm. 2015.gadā HKScan neto apgrozījums bija aptuveni 1,9 miljardi eiro, un nodarbināti tika aptuveni 7 400 darbinieki. Informāciju sagatavoja Lelde Sāre-Jansone, "P.R.A.E. Sabiedriskās attiecības". |