Citas ziņas sadaļā
Zemkopības sistēmas elementi vērtības, izvēles un risinājumi
Rīks piemērotākās zemkopības sistēmas izvēlei. Vebinārs "Kas tas ir un kā to lietot?"
Zemkopības sistēmu saimnieciskie rezultāti
Modelēšanas rīks zemkopības sistēmas risinājumu izvēlei. Struktūra un metodoloģija
Slāpekļa aprites novērtēšana zemkopības sistēmās
Stratēģijas izstrāde noturīgas un multifunkcionālas piena nozares attīstībai Latvijā
Noturīgas un multifunkcionālas piena nozares attīstība Latvijā: izaicinājumi un risinājumi
Vebinārs "Augmaiņas prakse Latvijas lauksaimniecībā. Telpisko datu izpētes rezultāti"
Saimnieciskais izdevīgums bioloģiskajā ēdināšanā cūku nobarošanas fāzē: sākotnējo eksperimentu rezultāti
Pieteikšanās atbalstam pasākumā Akvakultūras saimniecībām paredzēti pārvaldības un konsultāciju pakalpojumi
Zināšanas saimniekošanaiLAD pastiprināti kontrolēs iepirkumu procesu ES finansētajos projektosAija Zariņa, AgroPols
02.09.2010 Kā informēja Lauku atbalsta dienesta (LAD) Klientu apkalpošanas daļas klientu apkalpošanas speciāliste Sandra Peškova, LAD aicina tos preču un pakalpojumu piegādātājus, kuri nav spējuši sazināties ar Iepirkumu uzraudzības biroja (IUB) mājas lapā publicētajos sludinājumos minētajām kontaktpersonām, par to informēt LAD. Lauku attīstības programmas (LAP) pasākumu ietvaros atbalsta pretendentam preču vai pakalpojumu iepirkums ir jāveic saskaņā ar 2008. gada 5. februāra Ministru kabineta noteikumiem Nr. 65 "Noteikumi par iepirkuma procedūru un tās piemērošanas kārtību pasūtītāja finansētiem projektiem". LAD ir saņemtas piegādātāju pretenzijas par to, ka iepirkuma procesa laikā IUB publicētajos uzaicinājumos iesniegt piedāvājumu, minētās kontaktpersonas nav bijušas pieejamas. Uzskatot šādu situāciju novēršanu par svarīgu iepirkuma procesa korektā nodrošināšanā, LAD pieņēma lēmumu iesaistīties šīs problēmas risināšanā. Tādēļ gadījumā, ja sludinājumā norādītajos piedāvājuma iesniegšanas termiņos piegādātājam neizdodas kontaktēties ar sludinājumā norādītajām personām, LAD aicina par šo faktu informēt Klientu apkalpošanas daļu. Ja LAD darbiniekiem, izmantojot visu pieejamo kontaktinformāciju, neizdosies sazināties ar IUB publikācijā norādīto personu, tas tiks ņemts vērā, izvērtējot šī atbalsta pretendenta iepirkuma dokumentus, kuri iesniegti LAP pasākumos sagatavoto projektu ietvaros. |