Citas ziņas sadaļā
Aicina parakstīt Eiropas Pilsoņu iniciatīvu par glifosāta aizliegšanu
Aldaru ieguldījums novērtēts
Reģistrēti jau 83 000 suņu - Latvijai Baltijā lielākais suņu reģistrs
LOSP: Lauksaimnieki satraukušies par nodokļu politikas, enerģētikas un KLP nākotni
LOSP: Vinjetes maksājumiem jānonāk Ceļu fondā un uz lauku ceļiem
2017.gada koks - parastā priede
"Gada dzīvotne 2017" - lauku sēta
LOSP atskats uz 2016.gada notikumiem lauksaimniecībā
Tik neprognozējami kā šogad, lauksaimniecībā sen nav gājis jeb biedrības "Zemnieku saeima" 2016.gada notikumu TOPS
Biedrība "Latvijas Jauno zemnieku klubs" ar LLKC atbalstu rīkoja konferenci "Jaunais lauksaimnieks Latvijā"
NVO ziņasLPUF uzsver- Latvijā ražotus produktus cenšas izvēlēties 82% Latvijas iedzīvotājuNoris Krūzītis, Latvijas Pārtikas uzņēmumu federācija (LPUF)
23.02.2010 Lai noskaidrotu Latvijā ražotu pārtikas produktu pieejamība un pamanāmību Latvijas pārtikas veikalos, Latvijas pārtikas uzņēmumu federācija ( LPUF) ir veikusi patērētāju aptauju par situāciju kāda ir sākoties jaunajam, 2010.gadam. Pētījuma veicējs: sabiedriskās domas pētījumu centrs SKDS Apkopotie dati liecina, ka absolūti lielākā daļa jeb 82% Latvijas iedzīvotāju pievērš uzmanību preču ražotājvalstij, tai skaitā 47% to dara vienmēr vai bieži, tikai 14% respondentu atzinuši, ka viņi neskatās vai produkts ražots Latvijā vai citur. Pārtikas preču izcelsmes valstij kopumā biežāk seko līdzi sievietes, gados vecāki iedzīvotāji, respondenti ar augstāku izglītības un ienākumu līmeni, valsts sektorā nodarbinātie, kā arī Rīgā dzīvojošie. Gandrīz visi tirdzniecības tīkli - viens vairāk cits mazāk, aizvadītajā gadā tomēr ir pievērsuši uzmanību Latvijā ražotajiem produktiem, veicinot to pieejamību un pamanību savu veikalu plauktos. Pircēji visaugstāk Latvijā ražotu produktu pieejamību vērtē Elvi tīklā un Rimi ar jaunizstrādāto zīmi "Ražots Latvijā ar lepnumu", kā arī TOP tīklā. Vairāk Latvijas produktu pircēji vēlētos redzēt Latvijā populārākajā iepirkšanās vietā Maxima, bet ir pamanīta un atzinīgi novērtēta Maxima akcija "Latvijas produkts JĀperk! "Ir izskanējis, ka mūsu valdības reliģija šobrīd ir eksports, tas, protams, ir apsveicami, bet mums vēl ļoti, ļoti daudz jādara vietējā tirgus aizsardzībā un Latvijas vietējo ražotāju preču popularizēšanā" - atzīst LPUF izpilddirektors Noris Krūzītis. |