Citas ziņas sadaļā
Dabasgāzes patēriņa zīmīgākās pārmaiņas Latvijas Energobilancē 2022
Enerģijas patēriņa struktūras pārmaiņas Latvijas Energobilancē 2022
Enerģētikas nozare Latvijas Energobilancē 2022
Nu kāpēc mums ar Elektrum atkal tā?
Inčukalna krātuvē gāzes apjomi ir lielākie pēdējo 6 gadu laikā
Latvijas energobilance 2022
Gads ar samazināto PVN likmi augļiem un dārzeņiem: pirmie rezultāti
Saeima pieņem 2017.gada valsts budžetu
Pret importa augļu un dārzeņu tirgotāju sāk kriminālprocesu par grāmatvedības dokumentu viltošanu
Par 211 tonnu graudu izkrāpšanu no zemnieku saimniecībām un privātpersonām aizturētas četras personas
Jaunumi ekonomikāSākas ikgadējā kampaņa Uzslavē labu servisu!Lauku atbalsta dienests (LAD)
04.03.2011 Jau septīto gadu Latvijā no 1. līdz 31. martam norisināsies kampaņa Uzslavē labu servisu!, kurā šogad uzslavas gaidīsim arī mēs - Lauku atbalsta dienests. Kampaņas Uzslavē labu servisu! laikā visa sabiedrība tiek aicināta pievērst lielāku uzmanību klientu apkalpošanas kultūrai Latvijā un uzslavēt labu servisu. Ar kampaņas palīdzību mēs vēlamies saņemt atgriezenisko saikni no Jums mūsu klientiem. Priecāsimies dzirdēt no Jums uzslavas un labus vārdus, ja kāds mūsu darbinieks ir Jūs labi apkalpojis, palīdzējis atrisināt kādu problēmu vai vienkārši iepriecinājis ar smaidu vai pozitīvu attieksmi. Uzslavēt labu servisu varat pie mums Klientu apkalpošanas daļā Rīgā, Republikas laukumā 2, zvanot vai sūtot bezmaksas īsziņu 1188, vai ierakstot savu uzslavu mājas lapāwww.labsserviss.lv. Kampaņā šogad piedalās vairāk kā 120 uzņēmumi no visas Latvijas, ar kopējo apkalpošanas vietu skaitu 1200. Uzslavēt varēs bankas, veikalus, viesnīcas, ēdināšanas, apdrošināšanas uzņēmumus, valsts un pašvaldību iestādes, augstskolas un daudzu citu nozaru pārstāvjus. Kampaņa notiek sadarbībā ar Swedbank, Lattelecom un Rīgas domi, kampaņas lieldraugi ir Tallink Hotel, Draugiem.lv un Latvijas Tirdzniecības un Rūpniecības kamera. |