Citas ziņas sadaļā
Latvijas nacionālais kopstends Berlīnes starptautiskajā izstādē "Zaļā nedēļa 2017"
Vairāk nekā 10 000 veikali beigs tirgot sprostos dētās olas
PF "Ķekava" prezentē jauno eksporta zīmolu starptautiskajā pārtikas izstādē
"Food Union" sāk piena produktu eksportu uz Ķīnu
Būtiski pieaug "Spilvas" produkcijas eksports uz Lielbritāniju un Ukrainu
"Food Union" sāk eksportu uz Irāku
Latvijas pārtikas produkti iekaro Ēģiptes tirgu
Zemkopības ministrs Jānis Dūklavs cer paplašināt sadarbību ar Irānu
Krievijas pagarinātā embargo dēļ papildu kompensācijas uzņēmējiem netiek plānotas
ES un ASV tirdzniecības līgums: Netarifu barjeru atcelšana sanitārajā jomā veicinātu eksportu, nemazinot kvalitāti
Ārzemju tirgosBeļģijā palielinās bioloģisko produktu apgrozījumsMārīte Gailīte, AgroPols
27.04.2010 Beļģi arvien vairāk naudas izdod bioloģisko produktu iegādei. 2009. gadā šīm mērķim pavisam tika iztērēti 350 milj. eiro, kas ir par 12% vairāk nekā 2008. gadā. Daļēji tas skaidrojams ar piedāvājuma paplašināšanos par 6,9%. Arī iegādes biežums palielinājies par 6,4%, vienlaikus viena pirkuma cena ir nedaudz samazinājusies (par 2,4%). Beļģijā bioloģisko produktu tirgus turpina augt. Liela nozīme ir arī lielveikaliem, kas regulāri rīko degustācijas. Paši populārākie ir svaigie produkti, 80% no tiem ir augļi un dārzeņi. Augu izcelsmes produktu patēriņš pērn ir palielinājies visvairāk (par 20%) un sasniedza 163 milj. eiro. Avots: www.agf.nl |