Citas ziņas sadaļā
Latvijas nacionālais kopstends Berlīnes starptautiskajā izstādē "Zaļā nedēļa 2017"
Vairāk nekā 10 000 veikali beigs tirgot sprostos dētās olas
PF "Ķekava" prezentē jauno eksporta zīmolu starptautiskajā pārtikas izstādē
"Food Union" sāk piena produktu eksportu uz Ķīnu
Būtiski pieaug "Spilvas" produkcijas eksports uz Lielbritāniju un Ukrainu
"Food Union" sāk eksportu uz Irāku
Latvijas pārtikas produkti iekaro Ēģiptes tirgu
Zemkopības ministrs Jānis Dūklavs cer paplašināt sadarbību ar Irānu
Krievijas pagarinātā embargo dēļ papildu kompensācijas uzņēmējiem netiek plānotas
ES un ASV tirdzniecības līgums: Netarifu barjeru atcelšana sanitārajā jomā veicinātu eksportu, nemazinot kvalitāti
Ārzemju tirgosNīderlandē specializētie dārzeņu veikali pārdod vairāk augļus nekā dārzeņusMārīte Gailīte, AgroPols
24.05.2010 Pēc Nīderlandes dārzkopības asociācijas Productschap Tuinbouw datiem, 12,6% visu valstī pārdoto dārzeņu tiek pārdoti specializētajos dārzeņu veikalos, vienlaikus šajos veikalos pārdod 19,6% visu augļu. 2009. gadā viena mājsaimniecība patērēja vidēji 74 kg svaigu dārzeņu, no tiem 3 kg tika iegādāti specializētajos veikalos. Augļu patēriņš bija lielāks (89 kg), no tiem 5 kg tika iegādāti sakņu bodītēs. Lielākoties specializētajos veikalos tiek pirkti tikai daži sevišķi populāri produkti, piemēram, tur tika nopirkti 10% visu sparģeļu un 9,3% visu zemeņu. Cenas specializētajos veikalos ir nedaudz augstākas nekā lielveikalos, tā vidējā dārzeņu cena sakņu bodītēs pērn bija 2,44 EUR/kg, bet vidēji mazumtirdzniecībā - 2,27 EUR/kg. Avots: www.agf.nl |