Ārzemju tirgos

"Spilva" sākusi produkcijas eksportu uz Kazahstānu

AgroPols
01.06.2011

Ēdienu un ēdiena piedevu ražotājuzņēmums SIA "Spilva" šogad sāka produkcijas eksportu uz Kazahstānu un maija beigās produkcija bija nopērkama vairāk nekā 100 veikalos, informēja uzņēmuma pārstāvji.

Pirmajā "Spilvas" produkcijas sūtījumā uz Kazahstānu bija 27 000 produkcijas vienību.

Patlaban "Spilvas" ražojumi ir nopērkami vairāk nekā 100 veikalos Almati, veikalu tīklos "Green", "Dastarhan", "Bekker", "Keremet". Katru dienu vidēji par diviem trim palielinās to veikalu skaits, kuros Kazahstānā kļūst pieejama "Spilvas" produkcija, informēja "Spilvas" eksporta koordinatore Kristīna Šmatoka.

26. maijā pirmā krava tika nosūtīta uz Astanu, kur šonedēļ desmit mazumtirdzniecības ķēdes "Bahus" veikalos būs nopērkami "Spilvas" ražojumi. Šonedēļ uzņēmuma produkcija tiks piegādāta arī uz "Green" ķēdes veikaliem Astanā. Panākta vienošanās arī ar Kazahstānas lielāko veikalu tīklu "Ramstore", uz kuru piegādes paredzētas jūnija sākumā.

Kazahstānā populārākie "Spilvas" produkti ir mērces - "Citronu mērce", "Asia Chilli mērce", "Asia Thai mērce", "Salātu mērce", kā arī tomātu mērces, saldās mērces un sīrupi.

"Kazahstānas tirgus pēc savas būtības ir līdzīgs Krievijas, kā arī citu postpadomju valstu tirgiem - līdzīgas prasības attiecībā uz kvalitāti, garšas parametriem. Kazahstānas tirgus nianse ir tāda, ka vairāk tiek lietoti gaļas ēdieni, it īpaši jēra gaļa. Kvalitatīvas Rietumu produkcijas īpatsvars Kazahstānā ir ļoti mazs, jo jāņem vērā attālinātība no Eiropas Savienības, un tā rezultātā bieži vien Kazahstānā tiek tirgoti zemas kvalitātes produkti, kas nāk no rietumiem, turklāt - par neatbilstoši augstu cenu," stāsta "Spilvas" mārketinga direktore Dana Erciņa.

81% no visas 2010. gada "Spilvas" produkcijas saražots Babītes novada Spilvē.

AgroPols

x

Paroles atgadināšana