Ārzemju tirgos

Arvien vairāk piedāvā inovatīvus pārtikas produktus, kas satur ogas

Mārīte Gailīte, AgroPols
22.07.2011

Pēc tirgus pētījumu biroja „ Innova Market Insights” datiem laika posmā no 2010. gada maija līdz 2011. gada maijam pasaules tirgū parādījās par 10% vairāk jaunu produktu uz ogu bāzes nekā attiecīgajā laika posmā pirms gada. Tās ir ogas ar augstu antioksidantu saturu: kultūrmellenēm, avenēm, granātāboliem (tie gan nav gluži ogas), kā arī vairākām eksotiskām ogām. To skaidro ar augošu patērētāju interesi par veselīgu uzturu. Apmēram 40% šādu produktu ir atspirdzinošie dzērieni - sulas vai dzērieni no tām. Tāpat citu pārtikas produktu ražotāji arvien vairāk izmanto tā sauktos superaugļus. Ja pirms gada visvairāk tika izmantoti granātāboli, šopavasar krasi palielinājās tieši ogu izmantošana. Dažādās valstīs patērētāju gaumes atšķiras, tā ASV visvairāk tiek pirkti granātabolu, kultūrmelleņu un acerolu ( Malpighia emarginata) saturošie produkti, Anglijā populāri ir dzērveņu, kultūrmelleņu un akaji ( Euterpe oleracea ) ogas, bet Vācijā arvien vairāk pārstrādā smiltsērkšķus.

Avots: http://www.agf.nl/nieuwsbericht_detail.asp?id=72940

AgroPols

x

Paroles atgadināšana