Ārzemju tirgos

Pēdējā desmitgadē augļu pārdošanas apjomi Vācijā samazinās

Mārīte Gailīte, AgroPols
01.06.2012

Vācieši pērk arvien mazāk augļu. Pēc Vācijas Agrārā tirgus informācijas biedrības (AMI) datiem, kopš 2003. gada augļu pārdošanas apjomi samazinās ik gadu par 2%. No otras puses, vienlaikus paplašinās augļu piedāvājums. Pārdoto ogu apjomi palielinās ik gadu par vidēji 1%, tostarp kultūrmellenes ar katru gadu pārdod par 11% vairāk. Par 7% gadā aug arī aveņu pārdošana. Tāpat palielinās dažu eksotisko augļu un ogu realizācijas apjomi.

Svaigo dārzeņu pārdošanā Vācijā kopš 2003. gada vērojama stagnācija. Vienlaikus ēšanai gatavo salātu maisījumu pārdošanas apjomi desmit gadu laikā palielinājušies par 11%, bet gatavo dārzeņu maisījumu zupu pagatavošanai – par 8%. Tāpat katru gadu par 14% palielinās ķiršu un kokteiļa tomātu pārdošanas apjomi.

Avots: www.freshplaza.com

AgroPols

x

Paroles atgadināšana