Ārzemju tirgos

"Food Union" atver "Ekselences" saldējuma popup veikalu Šanhajā

Linda Mežgaile, Food Union
07.09.2015

Latvijas vadošais piena produktu ražotājs Food Union atver pirmo Ekselence saldējuma popup veikalu vienā no Šanhajas ievērojamākajiem iepirkšanās centriem New World Dai Maru, kuru dienā apmeklē apmēram 100 tūkstoši cilvēku. No šodienas Latvijas saldējums ir nopērkams Ķīnā. Food Union ir pirmais piena produktu ražotājs no Baltijas, kam izdevies iekļūt Ķīnas tirgū.

"Tieši pirms trim mēnešiem kuģis ar Latvijā ražotu saldējumu pameta mūsu krastu un uzsāka ceļu uz Ķīnu. Šodien man ir gods un prieks sveikt šo kuģi un paziņot, ka pirmais Latvijas saldējuma Ekselence popup veikals Ķīnā ir atvērts," atverot pirmo Ekselence saldējuma popup veikalu Ķīnā, uzrunā sacīja Normunds Staņēvičs, AS Rīgas piena kombināts (Food Union Group) valdes priekšsēdētājs.

"Tas nebūtu iespējams bez mūsu draugu un biznesa partneru - Bright Food Group - atbalsta. Tāpat es vēlos uzsvērt starpvaldību attiecību nozīmi šī projekta veiksmīgā realizācijā, kā arī izcilo darbu, ko paveica Latvijas un Ķīnas vēstniecības, Latvijas Zemkopības ministrija un LIAA," papildina Staņēvičs.

Ekselence popup veikala dizains un koncepcija atspoguļo saldējuma Ekselence un Latvijas kulinārās vērtības un, protams, piedāvās pircējiem Šanhajā Latvijā ražoto gardēžu saldējumu Ekselence. Veikals būs atvērts katru dienu, tajā varēs iegādāties dažādu garšu Ekselence Double un Ekselence ģimenes saldējumu iepakojumus. Ekselence Double vidējā cena ir 5,3 EUR (38 RMB), savukārt Ekselence ģimenes iepakojums ir pieejams par 12,33 EUR (88 RMB). Vienlaikus Food Union ir atvēris arī Nu Smoothie zīmola tirdzniecības vietas piecos vadošajos un biežāk apmeklētajos lielveikalos Šanhajā - Bao Shan, Zhong Huang Bai Lian, Wu Jiao Chang, Nan Jing un San Xin -, kuros pieejams no dabīgām izejvielām ražotais saldējums Nu Smoothie.

"Ar pirmā Ekselence saldējuma popup veikala atvēršanu šeit, Šanhajas prestižākajā iepirkšanās centrā New World Dai Maru, Food Union ir kļuvis par pirmo piena produktu un saldējumu ražotāju no Baltijas, kas ir ienācis Ķīnas tirgū. Mums ir liels prieks būt pirmajiem, kas sper šo nozīmīgo soli, tomēr mums priekšā vēl ir garš ceļš. Mēs esam apņēmušies paplašināt savu darbību Ķīnā, piedāvājot augstas kvalitātes, augstvērtīgus, veselīgus un barojošus piena produktus," atklāj Andrejs Beshmeļņickis, Food Union akcionārs.

"Mēs redzam, ka patērētāji Ķīnā kļūst aizvien prasīgāki, viņu gaume kļūst arvien smalkāka. Pircējs Ķīnā ļoti labi zina, kādi produkti veicina veselību visos vecuma un dzīves posmos. Un tieši šeit mums paveras iespēja iepazīstināt viņu ar Latviju - vienu no zaļākajām valstīm visā pasaulē - un popularizēt mūsu valsts tūrisma piedāvājumu, kultūras un lauksaimniecības tradīcijas, kā arī iespējas uzņēmējdarbībai un investīcijām Latvijā. Food Union stratēģiskā misija ir veicināt Latvijas un Ķīnas sadarbību ceļā uz izaugsmi un pieaugošu labklājību," papildina Beshmeļņickis.

"Es ar prieku sveicu Ekselence saldējumu Šanhajā, visenerģiskākajā no Ķīnas pilsētām. Šanhaja ir plaši pazīstama pēc tās tiekšanās pēc izcilības. Sens ķīniešu sakāmvārds saka, ka cilvēkiem ēdiens ir debesis, paradīze. Es ceru, ka ikviens Šanhajā nobaudīs Latvijas saldējuma Ekselence debešķīgo garšu, uzzinās vairāk par Latviju un apmeklēs mūsu skaisto zemi," sacīja Ingrīda Levrence, Latvijas Republikas Ārkārtējā un pilnvarotā vēstniece Ķīnas Tautas Republikā.

Ekselence saldējuma popup veikalu atklāja Food Union akcionārs Andrejs Beshmeļņickis, AS Rīgas piena kombināts (Food Union Group) valdes priekšsēdētājs Normunds Staņēvičs, Latvijas Republikas Ārkārtējā un pilnvarotā vēstniece Ķīnas Tautas Republikā Ingrīda Levrence, Meridian Capital Asia Limited priekšsēdētājs Čiu Dži Džong [Qiu Zhi Zhong] un Bright Food Group vadība.

Ekselence saldējuma popup veikals un Nu Smoothie popup tirdzniecības vietas ir atvērtas sadarbībā ar Bright Food Group un Šanhajas pašvaldības iestādēm, un tas Food Union ceļā uz Ķīnas tirgus iekarošanu ir pirmais solis, kas ļaus gan uzzināt klientu atsauksmes, gan pozicionēt Ekselence un Nu Smoothie kā izcili gardu, Latvijā ražotu, saldējumu. Popup veikals un tirdzniecības vietas divus mēnešus darbosies izmēģinājuma režīmā, bet pēc tam Food Union komanda kopā ar Bright Food Group izstrādās produktu portfeli 2016.gada vasaras sezonai pārdošanai Šanhajas lielākajos iepirkšanās centros.

Food Union

x

Paroles atgadināšana