Ārzemju tirgos

Zīmoli "Laima" un "Taffel" pārstāv Latviju pasaules lielākajā saldumu un uzkodu izstādē Ķelnē

Inese Blaune, Orkla Confectionery & Snacks Latvija
02.02.2016

Informāciju sagatavoja Inese Blaune, "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" Sabiedrisko attiecību un komunikācijas vadītāja.

"Orkla Confectionery & Snacks Latvija", stiprinot savas pozīcijas eksporta tirgos, šonedēļ pārstāv Latviju pasaulē lielākajā saldumu un uzkodu izstādē "ISM 2016" Ķelnē, prezentējot jau-numus no zīmoliem "Laima" un "Taffel". Šī ir pirmā starptautiskā mēroga izstāde, kurā "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" pēc "Latfood" pievienošanās uzņēmumam prezentē visplašāko saldumu un sāļo uzkodu sortimentu, kas paredzēts eksporta tirgiem. Izstādes apmeklētā-jiem ir iespēja iepazīties ar tādiem produktiem kā konfektes "Saldā rulete", konfekšu sērija "Desserts by Laima", kas jau guvusi panākumus ASV, un pirmo reizi iepazīt "Taffel" čipsus, kas ir "Ādažu Čipsi", ražoti eksportam zem "Taffel" zīmola.

Izstāde norisinās Vācijā, Ķelnē no 31.janvāra līdz 3.februārim. Pirmajās dienās "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" stendu apmeklējuši vairāki simti interesentu no dažādām pa-saules valstīm. Dalība "ISM 2016" izstādē "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" ir iespēja demonstrēt un iepazīstināt ar saviem sasniegumiem un jaunumiem, dalīties pieredzē ar citiem uzņēmumiem, saņemt atsauksmes, kā arī novērot pasaules tendences nozarē.

"Orkla Confectionery & Snacks Latvija" sabiedrisko attiecību un komunikācijas vadītāja Inese Blaune norāda: "Izstāde "ISM" šogad norisinās 46.reizi, un ik gadu to apmeklē interesenti no visas pasaules, tai skaitā no mums interesējošām valstīm, kurās vēlamies atrast sadarbības partnerus. "ISM" jau vairākus gadus ir daļa no mūsu eksporta veicināšanas stratēģijas sastāvdaļām. Pēc pagājušo gadu eksporta izaugsmes mēs redzam, ka šis darbs ir vainagojies ar panākumiem. Šoreiz esam arī sarūpējuši jaunumus un pirmo reizi izstādes apmeklētājus iepazīstinām ne tikai ar saldumiem, bet arī ar sāļo uzkodu produktiem".

"Pirmās izstādes dienas ir noritējušas ļoti veiksmīgi, jo apmeklētāju šogad ir ļoti daudz. Par mūsu produkciju interesi ir izrādījuši izplatītāji no visas pasaules, it īpaši no Kolumbijas, Korejas, Armēnijas, Jaunzēlandes un Čīles. Dalība izstādē jau pirmajās dienās ir sniegusi ievērojamu rezultātu, saņemam daudz labu atsauksmju par savu darbu ASV un Eiropā. Ja pārstāv spēcīgu organizāciju un zīmolu ar tādu vēsturi kā Laimai, tam ir savas priekšrocības," par piedzīvoto iz-stādē dalās "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" eksporta direktore Ieva Jonsone.

Kā ziņots iepriekš, "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" (iepriekš "NP Foods") pagājušajā gadā būtiski palielināja eksporta apjomu uz ASV un citām valstīm, tādējādi pilnībā kompensējot kritumu eksportā uz Krieviju, ko ietekmēja būtiski zemākā iedzīvotāju pirktspēja. Vislielākais eksporta apjoma pieaugums pērn bija ASV tirgū - par 80%, no ES valstīm vislielākais pieaugums bija Īrijā - par 23%, savukārt no austrumu valstīm - Izraēlā - par 10%. Uzņēmums šogad prognozē 30% kāpumu eksportā salīdzinājumā ar 2015.gadu.

Kopumā "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" eksportē produkciju uz 27 pasaules valstīm, tostarp ASV, Kanādu, Ķīnu, Izraēlu, Lielbritāniju, Īriju, Krieviju, Baltkrieviju, Azerbaidžānu, Kazahstānu un Turkmenistānu.

Izstāde "ISM 2016" ir pasaulē lielākā saldumu un uzkodu izstāde, kas norisinās Vācijā, Ķelnē no 31. janvāra līdz 3. februārim, pulcējot vairāk nekā 1 500 izstādes dalībnieku no 70 pasaules valstīm.

Par "Orkla Confectionery & Snacks Latvija":

"Orkla Confectionery & Snacks Latvija" ir viens no vadošajiem konditorejas un uzkodu uzņēmumiem Baltijas valstīs. Kopš 2016.gada sākuma uzņēmums apvieno vairākas juridiskās personas, kas kādreiz darbojās katra individuāli - SIA "NP Foods", AS "Laima", AS "Staburadze" un AS "Latfood", saglabājot visus zīmolus, produktu portfeļus un ražošanas procesus. "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" pārstāv šādus produktu zīmolus: "Laima", "Selga", "Staburadze", "Ādažu īstie Čipsi" un "Taffel". Uzņēmums eksportē preces uz 27 valstīm, tajā kopumā tiek nodarbināti 1330 cilvēki.

Par Orkla:

Orkla ir tirgus līderis plaša patēriņa produktu, kā arī mazumtirdzniecības, pārtikas, maiznīcu un konditoreju konceptuālo risinājumu piegādē Ziemeļvalstīs un Baltijas reģionā. Orkla grupai ir arī stipras tirgus pozīcijas dažādās produktu kategorijās Indijā, Čehijā un Austrijā. Uzņēmums ir galvenais piegādātājs Eiropas maizes tirgus segmentā. Orkla ir Oslo Fondu biržā (Oslo Stock Exchange) kotēta kompānija; tā bāzēta Oslo, Norvēģijā. Orkla apgrozījums 2014.gadā bija 30 miljardi NOK (3,41 miljardi EUR), grupā strādā 13 000 darbinieku.

Orkla Confectionery & Snacks Latvija

x

Paroles atgadināšana