Latvijas tirgos

Šogad Latvijas sulu tirgus būtiski samazinājies

Andris Bebrs, AgroPols
13.08.2009

Izzinošu rakstu par Latvijas sulu un to dzērienu tirgus attīstības tendencēm 2009. gadā šodien publicējis laikraksts Latvijas Avīze.
Latvijas sulu tirgus būtiski samazinājies. Uzņēmuma "Gutta" vērtējumā šogad, salīdzinot ar 2008. gadu, sulu tirgus Latvijā būs samazinājies par 40%. Cilvēki pērkot mazāk un izvēloties lētāku preci. Šajā segmentā konkurenci saasina Rimi attīstītā sava zīmola produktu līnija arī sulu un dzērienu segmentā papildus agrāk jau VP Market attīatītajai Maxima Optima līnijai.
Un tā ir nopitna konkurence Latvijas sulu ražotājiem - AS "Gutta", SIA "CIDO Grupa", SIA "Pure Food", SIA "Dienvidi Plus", SIA "Kronis", SIA "Lienama Alūksne", AS "Tukuma piens" un SIA "Spilva".

AgroPols

x

Paroles atgadināšana