Latvijas tirgos

AS "Rīgas Miesnieks" tirgus daļa ir sasniegusi rekordaugstu lielumu

Nac.ag. LETA
23.12.2009

Latvijas vadošā gaļas pārstrādes uzņēmuma AS "Rīgas Miesnieks" tirgus daļa 2009.gada novembrī ir sasniegusi visu laiku augstāko lielumu - 23.4%.
Saskaņā ar jaunākajiem gaļas produktu tirgus datiem, ko reizi divos mēnešos veic tirgus izpētes kompānija AC Nielsen, AS "Rīgas Miesnieks" tirgus daļa salīdzinājumā ar iepriekšējo pētījuma periodu ir palielinājusies par 2,2% un novembrī sasniegusi rekordaugstu līmeni - 23,4%. Neskatoties uz kopējo gaļas produktu patēriņa samazinājumu (gaļas produktu tirgus apjoms ir samazinājies par 5% salīdzinājumā ar iepriekšējo periodu), "Rīgas Miesnieks" ir vienīgais nozares uzņēmums, kura pārdošanas apjomi ir palielinājušies (palielinājums par 6% salīdzinājumā ar iepriekšējo periodu, palielinājums par 7% salīdzinājumā ar 2008.gada novembri).

"Šis sasniegums ir uzņēmuma ilgtermiņa attīstības stratēģijas rezultāts. "Rīgas Miesnieks" ir veicis investīcijas jaunās ražošanas iekārtās un ražošanas modernizācijā, kas ļauj uzņēmumam nepārtraukti uzlabot produkcijas kvalitāti un paplašināt produktu sortimentu", - skaidro AS "Rīgas Miesnieks" mārketinga direktore Juliāna Juškeviča.

Pat šajos pārstrādes rūpniecībai grūtajos laikos AS "Rīgas Miesnieks" turpina investēt līdzekļus uzņēmuma attīstībā. Mārketinga pētījumi rāda, ka patērētāji ir īpaši iecienījuši gaļas izstrādājumus ar izteiktu dūmu aromātu un kūpinājumiem raksturīgo brūni zeltaino krāsu. "Rīgas Miesnieks" nesen ir iegādājies jaunas dūmu kameras un dūmu ģeneratoru, kas nodrošina kūpinājumiem lielisku izskatu, garšu un aromātu.

"Rīgas Miesnieks" jau sen ir izteikts tirgus līderis populārākajās un iecienītākajās gaļas produktu kategorijās, tādās kā - vārītās un žāvētās desas, cīsiņi, grila desiņas. Nākamajos gados uzņēmums plāno attīstīt Latvijas tirgum relatīvi jaunas produktu grupas. Pie šādām grupām var pieskaitīt, piemēram, produktus no maltas gaļas, pēc kuriem pēdējā laikā ir būtiski pieaudzis pieprasījums (pārdošanas apjomi šajā segmentā ir palielinājušies par 78% salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu).
"Nākošajā gadā "Rīgas Miesnieks" tirgū piedāvās Latvijas patērētājiem pilnīgi jaunus un atšķirīgus no jau esošajiem produktus. Dažās produktu kategorijās mēs plānojam pāriet uz jaunu, mūsdienīgāku iepakojumu, vienlaicīgi uzlabojot produktu dizainu. Tehnoloģijas nestāv uz vietas un "Rīgas Miesnieks" turpinās sekot līdzi inovācijām pasaules gaļas pārstrādes nozarē, lai pēc iespējas ātrāk spētu piedāvāt Latvijas pircējiem pašus interesantākos jaunumus, kas ātri ir iekarojuši popularitāti citu valstu pircēju vidū," - saka Juliāna Juškeviča.

"Rīgas Miesnieks" ir nodibināts 1922.gadā Rīgā. Kopš 1998.gada AS "Rīgas Miesnieks" ietilpst Somijas koncernā "HKScan", kas ir viena no vadošajām pārtikas produktu ražošanas kompānijām Ziemeļeiropā un ir viens no Somijas, Zviedrijas, Baltijas valstu un Polijas tirgus līderiem. "HKScan" koncerna Baltijas grupā bez AS "Rīgas Miesnieks" ietilpst arī Igaunijas uzņēmumi AS "Rakvere Lihakombinaat", AS "Ekseko", AS "Tallegg" un Lietuvas "Klaipedos Maisto Mesos Produktai".

 

Nac.ag. LETA

x

Paroles atgadināšana