Citas ziņas sadaļā
"Rīgas Dzirnavnieks" auzu audzēšanas programmā šogad piedalīsies 30 zemnieku saimniecības
Iecienītajam konditorejas zīmolam "Staburadze" jauna vizuālā identitāte
"Laima" piedalās lielākajā Krievijas pārtikas un dzērienu izstādē
"Maxima Latvija" par 50% samazina gurķu importu, dodot priekšroku vietējai produkcijai
Aldaru ieguldījums novērtēts
Eksotiskie augļi mūsu veikalos
BIOR pētījumi par Latvijas iedzīvotāju pārtikas patēriņu
"Latvijas balzama" alkoholisko dzērienu ražošanai iepirkto dabīgo izejvielu daudzums divu gadu laikā audzis par 30%
"Orkla Confectionery&Snacks Latvija" veiks daudzmiljonu eiro investīcijas jaunas ražotnes būvniecībā
Krievijas tirgus, šprotes, zemas algas - trīs nepatiesi mīti par eksportu
Latvijas tirgos"Milda" svin savu vārdu dienu, prezentējot jaunus produktus un jaunu vizuālo identitātiIveta Mināte, SIA "Milda KM"
13.05.2010 11. maijā savu vārda dienu svinēja visas skanīgā un latviskā vārda īpašnieces - Mildas. Starp gaviļniekiem ir arī pašmāju uzņēmums "Milda KM", kurš vārda dienas svinībās prezentēja ne tikai zīmola "Milda" jaunos produktus un jauno vizuālo identitāti, bet arī stāstīja par savām ambīcijām Latvijas un eksporta tirgos. 2008. gadā tika uzsākts uzņēmuma ražotnes modernizācijas process, kas veiksmīgi turpinās arī šodien. Uzņēmums ir nomainījis lielāko daļu ražošanas iekārtu, gandrīz pilnībā rekonstruējis visu ražotni un ieviesis modernākās tehnoloģijas, kas tiek izmantotas produkcijas ražošanā. "MILDA esošajā periodā izvēlējās iet intensīvu attīstības un sakārtošanās ceļu, kas prasīja arī investīcijas un profesionālas komandas izveidi. Tagad mūsu uzdevums ir turpināt sāktos darbus un nest atdevi. Šobrīd varam teikt, ka "Milda KM" ir viena no drošākajām un mūsdienīgākajām ražotnēm Latvijā, kas piedāvā augstākās kvalitātes produktus, pasaules līmeņa iepakojumu un dizainu," atzīst uzņēmuma "Milda KM" izpilddirektore Līga Āboliņa. Vārda dienas svinībās uzņēmums ar lepnumu prezentēja zīmola "Milda" jaunos produktus un jauno, uzlaboto vizuālo identitāti. Uzņēmuma izpilddirektore Līga Āboliņa ar lepnumu iepazīstināja ar jauniem "Milda" kečupiem un tomātu mērcēm, kuriem uzlabota garša, jo produktu sastāvā palielināts tomātu pastas daudzums. Starp jaunumiem ir arī vairāki sīrupi - ar grenadīna, upeņu un ķiršu garšām. "Mēs investējām laiku un resursus, lai sakārtotu un paplašinātu "Milda KM" produktu portfeli. Zīmola "Milda" produkti ir vērtība - cieņa pret ēdienu, Latvijas tradīcijām, kā arī produktu ražošanā tiek izmantotas kvalitatīvas izejvielas ar pašmāju izcelsmi. Klienti jau ir novērtējuši zīmola "GardiGan" produktus, tāpēc mēs patiesi ceram, ka klienti arī novērtēs jaunos "Milda" produktus, kas ir garšīgi, veselīgi un mūsdienīgā, ērtā iepakojumā!", pauž Līga Āboliņa. Gan zīmola "GardiGan", gan "Milda" produktus ir augstu novērtējuši ne tikai Latvijas, bet arī citu valstu patērētāji, kuriem ir svarīgs ne tikai garšīgs, bet arī kvalitatīvs produkts, kas nesatur konservantus. SIA "Milda KM" |